Gå til innhold

Robinson

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det ender nok med at jeg ser på Robinson... :roll: Jeg ser allerede på 71* nord, og på mandag begynner Muldvardvarpen som jeg nok også kommer til å se...Huff, det er ikk lett å ha en forkjælighet for realityserier... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok Robinson på søndagskveldene her også ja. Jeg som egentlig skulle stenge kabelen, men nå som det nærmer seg må jeg bare vente til våren. Eller hvor lenge det varer? Greit med reality hvor det er litt fart, spenning og konkurranser i forhold til andre søpla. Som jeg er temmelig lei.

Gleder meg :lol: Grei at det skjer noe på søndagene og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok følge med ja, skal vistnok vere mye hardere i år, så da gjenstår det å se... :D

71* Nord ser jeg også på, men Muldvarpen syntes jeg var drittkjedlig!

Villa Medusa var igrunnen også kjedlig, og det sammen var årets B.B, selv om jeg måtte se da. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest indiangranny
Synes "Planet Guides" er mye bedre enn Robinson. Hvis jeg ser tv på det tidspunktet vil nok NRK2 bli prioritert.

hei gurimalla

"Planet guides" hva er det ? Du fikk meg til å bli nysgerrig nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Ja, det er riktig Ragnhild. Det er et reiseprogram som tidligere het Lonly Planet. Programmet gir meg til og med lyst til å reise til Nordpolen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Ragnhild og Gurimalla :D

Det blir nok gøy å se noe så fint og intresant enn bare de sex fikserte BB og det andre tøyset som har vært på tv.Robinson holder jo til en hvis del mål,men vi mennesker er jo slik at vi skal underholdes til enhver tid.

hilsen

indianlady :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...