Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som enten har gjort noe permanent, som silikon i brystene, operasjon eller annet eller om dere gjør ting jevnlig, som fillers o l; får dere/ har dere fått bedre selvtillit? Eller tenker dere at det bare er fake og at alle kan se at det er fake og at det derfor ikke gjør noe for selvtilliten?

Jeg spør ikke for å være nedlatende, men for å høre om det hjelper på selvbildet. Jeg har med årene fått et par ting jeg har lyst til å endre på, et par "skavanker" som gjør at jeg føler meg lite fin. Men lurer jo på om det egentlig vil hjelpe på selvtilliten, for alle vil jo se endringene. Er kanskje ikke noe bedre at folk tenker at jeg prøver desperat å se yngre ut enn at de synes jeg har blitt et rynketroll tidligere enn jevnaldrende. 😂

(Rynketroll ble først runketroll,  btw 🤣)

Anonymkode: 7f223...4ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt silikon, og det er en av de beste investeringene jeg har gjort. Jeg har alltid vært temmelig flatbrystet og følt meg som en 14-årig guttunge. Da jeg var 18 bestemte jeg meg for at jeg skulle gjøre det, men jeg ville vente til jeg var helt ferdig utviklet først. 

Jeg gjorde det da jeg var 23. Og ja, jeg fikk helt klart større selvtillit av det. Komplekset med små pupper forsvant jo! 

Men det var meg. Jeg er sikker på at det er mange som ikke får større selvtillit av sånne ting også. 

Anonymkode: 4c38a...7b0

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt silikon, og det er en av de beste investeringene jeg har gjort. Jeg har alltid vært temmelig flatbrystet og følt meg som en 14-årig guttunge. Da jeg var 18 bestemte jeg meg for at jeg skulle gjøre det, men jeg ville vente til jeg var helt ferdig utviklet først. 

Jeg gjorde det da jeg var 23. Og ja, jeg fikk helt klart større selvtillit av det. Komplekset med små pupper forsvant jo! 

Men det var meg. Jeg er sikker på at det er mange som ikke får større selvtillit av sånne ting også. 

Anonymkode: 4c38a...7b0

🙄

Anonymkode: 50b54...58d

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som enten har gjort noe permanent, som silikon i brystene, operasjon eller annet eller om dere gjør ting jevnlig, som fillers o l; får dere/ har dere fått bedre selvtillit? Eller tenker dere at det bare er fake og at alle kan se at det er fake og at det derfor ikke gjør noe for selvtilliten?

Jeg spør ikke for å være nedlatende, men for å høre om det hjelper på selvbildet. Jeg har med årene fått et par ting jeg har lyst til å endre på, et par "skavanker" som gjør at jeg føler meg lite fin. Men lurer jo på om det egentlig vil hjelpe på selvtilliten, for alle vil jo se endringene. Er kanskje ikke noe bedre at folk tenker at jeg prøver desperat å se yngre ut enn at de synes jeg har blitt et rynketroll tidligere enn jevnaldrende. 😂

(Rynketroll ble først runketroll,  btw 🤣)

Anonymkode: 7f223...4ab

Ja. Så lenge man ikke er grovt misfronøyd med seg selv eller sliter psykisk/gjør det for andres del - så klart man får bedre selvtillitt. Jeg får bedre selvtillitt når jeg farger etterveksten, når jeg hadde hatt regulering, fikk bedre slevtilitt når jeg gikk ned 5 kg i vekt, og fikk bedre slevtilitt når jeg tok litt fillers i leppene. Ikke størte forskjellen, men jeg liker det og er liksom "ekstra" fornøyd og føler meg vel og fin. Kommer til å ta botox når den tid kommer. Handler jo ikke om å hate seg selv på noen måte heller, jeg hater jo ikke den naturlige jordbærblonde hårfargen min, men liker bare å ha det litt lysere ekstra mye!

Anonymkode: 53032...b61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Botox. Bedre selvtillit 

Anonymkode: eb7e3...369

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...