Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste par åra begynt å flasse mye i hodebunn. Bruker fungoral og det funker, men etter noen uker kommer det tilbake. Vet den skal brukes jevnlig etter også men den tørker ut håret mitt helt sykt så det kan jeg ikke. Har også ekstremt tykt hår så det blir dyrt i lengden.. er det noen andre kjerringråd eller tips dere har mot flass? Når man kjenner i hodebunnen min kjennes det ut som små skorper overalt. Klør ikke, og gjør heller ikke vondt forresten. Bare sykt plagsomt..

Anonymkode: 72225...c5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fungoral og head and skulder og alle de flassgreiene tørker mitt hår helt sykt ut og, jeg løser det ved å vaske KUN hodebunnen med flassshampoen og så resten av håret med god shampo. Jeg lener meg bare frem i dusjen og gnir inn hodebunnen, så løfter jeg håret frem eller opp sånn at jeg spyler ut shampoen uten at det renner ned resten av håret. Så vasker jeg resten med andre produkter. Null flass OG glansfullt tykt hår!

Anonymkode: b5520...747

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fungoral og head and skulder og alle de flassgreiene tørker mitt hår helt sykt ut og, jeg løser det ved å vaske KUN hodebunnen med flassshampoen og så resten av håret med god shampo. Jeg lener meg bare frem i dusjen og gnir inn hodebunnen, så løfter jeg håret frem eller opp sånn at jeg spyler ut shampoen uten at det renner ned resten av håret. Så vasker jeg resten med andre produkter. Null flass OG glansfullt tykt hår!

Anonymkode: b5520...747

Takk for godt tips! Det har jeg ikke tenkt på men det skal jeg gjøre neste gang 😁

Anonymkode: 72225...c5b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvorfor du flasser. Om det er grunnet sopp må du bruke fungoral og du burde forsøke bytte shampoo til noe som ikke "mater" sopp. I så fall kan du prøve shampoo som er på denne lista som ikke har * bak seg https://simpleskincarescience.com/fungal-acne-products-malassezia-pityrosporum-folliculitis/

Om det er grunnet utslett eller hudsykdom, så må du kanskje bruke annen spesielshampoo. Om du har rødlig hud, utslett eller annet ville jeg gått til lege og funnet ut hva det var

Anonymkode: 89ee5...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...