lene24 Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Har nettopp gått til anskaffelse av en renseshampoo ( på tide!! ) og har kjøpt BIOTHERM HAIR RESOURCE. Noen som har erfaringer med denne? Har bare gode erfaringer fra biotherm produkter så derfor kjøpte jeg denne:)
Hjalmarlover Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Min erfaring er at man like godt kan bruke noe billigere. Selv bruker jeg eplecider eddik til å skylle håret med ca hver 14 dag(jeg bruker ikke mye stylingprodukter) og da unngår jeg at håret blir fett og tungt. Om du ønsker å bruke en renseshampo, har jeg god erfaringer med Boots dyprensende shampo-koster 50 kr. Har prøvd den fra Biotherm,men synes ikke den var verdt prisen-den funka jo bra,men det er annet billig som funker minst like bra. Siden prisen betyr noe for meg,så kommer nok ikke jeg til å kjøpe denne igjen i hvert fall!
Lillesøster Skrevet 2. juli 2005 #3 Skrevet 2. juli 2005 Min erfaring er at billigshampoo er noe skit for håret. Biotherm shampoo liker jeg veldig godt. Kan anbefales.
Hjalmarlover Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Min erfaring er at billigshampoo er noe skit for håret. Biotherm shampoo liker jeg veldig godt. Kan anbefales. Ja, kanskje om man bruker de regelmessig,men som en dyprens av og til kan mange av de billige fungere like godt!
lene24 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2005 få bort rester av hårprodukter som skum/gele/voks osv..
Salt Skrevet 3. juli 2005 #7 Skrevet 3. juli 2005 Jeg bruker denne som renseshampo omtrent en gang i uka, og er veldig fornøyd.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Renseshampoo er bra engang ukentlig for de som bruker mye stylingprodukter og hårpleie med mye silikon.. det legger seg lag i hodebunn som hindrer at næring kommer igjennom , samt at du kan få utslett og tørrhet i hodebunn etterhvert.. En renseshampoo vil føles stivt på håret.. men det er fordi den ikke har pleiestoffer slik vanlig shampoo har
lene24 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2005 da har jeg testet den ut og jeg synes håret ble kjempe bra etterpå. Har slitt med tørr hodebunn, ettersom jeg bruker mye styling produkter. Nå ble håret mykt og deilig, skal absolutt bruke denne en gang i uka!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå