AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Vi er et voksent par som har tenkt å invitere en mann til i sengen. Jeg ønsker ikke å utsette meg for noen sykdommer, så kondom er et must. Dette bør også brukes ved munnsex. Er det stas for en mann å få munnsex med kondom? Og hvis den andre mannen også tenker sikkerhet, hvordan kan han utføre munnsex på meg? Jeg bruker spiral, så med min partner har vi ikke behov for noe ytterligere prevensjon, men med en ny/ fremmed må vi selvfølgelig tenke på det. Hva gjør dere andre som holder på med det samme? Anonymkode: 8475d...ce1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvis den andre mannen også tenker sikkerhet, hvordan kan han utføre munnsex på meg? Slikkelapp Anonymkode: b4e37...294
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Kondom er et must, går fint å suge med. Exs air thin fra kondomeriet smaker ingenting, er ypperlig for suging. Skal du ha trekant må du gjøre det med noen dere ikke omgås eller kjenner. Kun møtes for sexen, aldri noe annet. Da kan dette fungere som fint krydder i forholdet 🙂 Som kvinne tenner jeg maks på å ha sex med 2 menn likt, men er ikke ofte det skjer....lever lenge på den opplevelsen. Anonymkode: e1912...1d3
FluffyJuggernaut Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Slikkelapp når han går ned på deg. Og det finnes kondomer med smak på slik at du slipper den ekle smaken av vanlige kondomer.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det stas for en mann å få munnsex med kondom? Nei, selvsagt ikke Anonymkode: 3fcd2...9ca
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Takk for svar og tips😊 vi kommer ikke til å ta med en vi kjenner fra før, men en fremmed. Slikkelapp? Hva er det/ hvor får man tak i det? Må teste ut de kondomene som ble foreslått. Noen andre tips? Anonymkode: 8475d...ce1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 https://erotikk1.no/sheer-glyde-slikkelapper-4-pk-skogsbar.html Anonymkode: b4e37...294
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 Du kan også klippe opp en kondom og bruke som slikkelapp Anonymkode: caec7...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå