AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Del Skrevet 13. juni 2020 Jeg skal reise til Nord-Norge og må mellomlande på Gardermoen. Nå har SAS flyttet billetten min flere ganger, og siste nytt er nå 6.5 timers mellomlanding som er fryktelig lenge. Jeg vurderer nå å fly dagen før til Oslo så kan jeg heller få en litt mer behagelig reise og møte på bekjente. På nettet får jeg ikke endret kun deler av reisen, men må booke om begge billettene. Er det noen som kjenner til konsekvensen hvis jeg kjøper en ny billett og ikke er på første fly men kun flyet fra Oslo? Sletter de hele reisen hvis jeg ikke benytter meg av første flyreisen? Har sittet i telefonkø med SAS i en time nå 🙄 Anonymkode: b3c9e...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Del Skrevet 13. juni 2020 Er det sammenhengende billett (vet ikke om det heter det), slik at tur/retur er bestilt sammen? I såfall vil returen slettes dersom du ikke møter på første flight, såkalt no show. Anonymkode: 21b86...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Del Skrevet 13. juni 2020 ER det en gjennomgående billett så kan du ikke møte opp i Oslo og gå på der. Du må sjekke inn på opprinnelig avreisested. Mest sannsynlig endrer de såpass på tidene pga få fly og vanskelig planlegging. Skal du endre må du ringe SAS direkre og sjekke, noen billetter kan du ha stopover på inntil 24 timer, andre får du ikke det på. Enesdte du kan finne ut av det er å ringe SAS Anonymkode: c5dcb...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå