Gå til innhold

Endre deler av flyreisen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal reise til Nord-Norge og må mellomlande på Gardermoen. Nå har SAS flyttet billetten min flere ganger, og siste nytt er nå 6.5 timers mellomlanding som er fryktelig lenge. 

Jeg vurderer nå å fly dagen før til Oslo så kan jeg heller få en litt mer behagelig reise og møte på bekjente. På nettet får jeg ikke endret kun deler av reisen, men må booke om begge billettene. Er det noen som kjenner til konsekvensen hvis jeg kjøper en ny billett og ikke er på første fly men kun flyet fra Oslo? Sletter de hele reisen hvis jeg ikke benytter meg av første flyreisen?

Har sittet i telefonkø med SAS i en time nå 🙄

Anonymkode: b3c9e...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det sammenhengende billett (vet ikke om det heter det), slik at tur/retur er bestilt sammen? I såfall vil returen slettes dersom du ikke møter på første flight, såkalt no show.

Anonymkode: 21b86...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ER det en gjennomgående billett så kan du ikke møte opp i Oslo og gå på der. Du må sjekke inn på opprinnelig avreisested. Mest sannsynlig endrer de såpass på tidene pga få fly og vanskelig planlegging. Skal du endre må du ringe SAS direkre og sjekke, noen billetter kan du ha stopover på inntil 24 timer, andre får du ikke det på. Enesdte du kan finne ut av det er å ringe SAS

Anonymkode: c5dcb...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...