AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Noen her som jobber ekstra ved siden av fulltidsjobben sin? Hvilken type jobber kombinerer du og hvordan er det? Jeg er utdannet jurist og skal begynne på jobb i kommunen, men har veldig lyst til å fortsette med min jobb som pleiemedarbeider hver tredje helg. Er dette gjennomførbart? Jeg gjør ikke dette av økonomiske grunner, men fordi jeg liker den jobben godt (lite stressende) og fordi det er en jobb jeg kan utnytte meg av når jeg sparer til noe spesielt i en måned som for eksempel reise 😂 Anonymkode: dc223...405
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Her må du nok kjenne deg selv. Jeg har fulltidsjobb, sitter i tre frivillige verv som krever endel og har eget foretak ved siden av, ikke noe stort, men krever vel kanskje i snitt 1 t i uka året rundt og får inne 50-70k ekstra. Gjør det fordi jeg liker det. I tillegg klarer jeg aldri holde meg til 100% i jobben og jobber gjerne 120%. også har jeg to barn. Som betyr at jeg jobber stort sett fra veldig tidlig til de skal leveres, leverer de, så jobber jeg noen timer til. Når de er lagt jobber jeg videre endel kvelder. Evt tidlig eller sent i helgene når barna sover. Jeg elsker det og har gjort det i veldig mange år. Folk har gitt opp å fortelle meg at jeg kommer til å gå på veggen. Så her må du jo nesten kjenne på hva du vil og orker. Anonymkode: 28466...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Her må du nok kjenne deg selv. Jeg har fulltidsjobb, sitter i tre frivillige verv som krever endel og har eget foretak ved siden av, ikke noe stort, men krever vel kanskje i snitt 1 t i uka året rundt og får inne 50-70k ekstra. Gjør det fordi jeg liker det. I tillegg klarer jeg aldri holde meg til 100% i jobben og jobber gjerne 120%. også har jeg to barn. Som betyr at jeg jobber stort sett fra veldig tidlig til de skal leveres, leverer de, så jobber jeg noen timer til. Når de er lagt jobber jeg videre endel kvelder. Evt tidlig eller sent i helgene når barna sover. Jeg elsker det og har gjort det i veldig mange år. Folk har gitt opp å fortelle meg at jeg kommer til å gå på veggen. Så her må du jo nesten kjenne på hva du vil og orker. Anonymkode: 28466...f0a Ts Takk for svar. Jeg elsker å jobbe jeg også. Har studert masteren ved siden av 70-80% jobb hele veien. Er også singel og uten barn så tror det skal gå fint sånn sett. Det eneste jeg ser på som et problem er at fulltidsjobben er lite fleksibel (har fleksitid da) slik at det kanskje kommer til å gå utover andre forpliktelser når jeg ikke kan planlegge ting rundt fulltidsjobben. Jeg tror jeg skal prøve det ut også se uansett Anonymkode: dc223...405 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Mannen min har en 100% stilling i et firma. Men han gjør mange frilans oppdrag i tillegg. Og holder på å starte eget firma som vi skal drive itillegg til de andre jobbene hans. Vi har også barn. Men blir godt med penger da 💰 Anonymkode: fd2fa...8cd 1
Høna79 Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Jeg jobber 100 % (og litt overtid dann og vann) og studerer ca 50 %. Både jobb og studier er ting som gir meg energi, og det fungerer fint på hjemmebane med gubben. Har trua på at man selv vet best hva som fungerer, så sålenge det er lystbetont - kjør på 👍
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Det er helt håndterbart spør du meg. Har jobbet tre kvelder i uken ved siden av full jobb i tre år. Når tar jeg master på deltid (50%) ved siden av full jobb, to barn under 5 år, oppussing av hus og trening tre ganger i uken. Jeg har stor kapasitet, men har ikke tid til å se på tv eller sosialt liv utenom med min mann og barn. Pleier å slappe av en halvtimes tid på kg hver kveld før jeg legger meg😂 Det er vel ikke noe i veien for at du prøver 😊 Anonymkode: 45a79...6cc 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #7 Skrevet 14. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts Takk for svar. Jeg elsker å jobbe jeg også. Har studert masteren ved siden av 70-80% jobb hele veien. Er også singel og uten barn så tror det skal gå fint sånn sett. Det eneste jeg ser på som et problem er at fulltidsjobben er lite fleksibel (har fleksitid da) slik at det kanskje kommer til å gå utover andre forpliktelser når jeg ikke kan planlegge ting rundt fulltidsjobben. Jeg tror jeg skal prøve det ut også se uansett Anonymkode: dc223...405 Høres så fint ut! Tror du kommer til å greie deg svært godt👍 Anonymkode: 74e60...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå