AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Evnt hvorfor? Hva med samleie da, mye bedre enn runk og suging? Menn, hva foretrekker dere? Hvis suging til du kommer, hvor vil du helst sprute? Nedtur å sprute på seg selv? Anonymkode: 32454...f85
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Hvir nøye vil du ha beskrevet det? Novelle? Anonymkode: cb27a...1cc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Å bli sugd eller runket av dama er jo helt topp. Runke alene er en annen ting. En ting jeg vil trekke frem som mann er hvor deilig det er å bli runket av dama, noen tenker på suging som et must. Men å bli runket til sprut av dama er helt sinnsykt digg for min del. Hun velger selv om vil ha sex med samleie, eller bare suge eller runke. Dette funker fint for oss. Som hun sier, det tar meg 10-15min å gjøre meg glad som hun selv nyter. Anonymkode: faa23...21e 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Skrevet 14. juni 2020 På 13.6.2020 den 11.54, AnonymBruker skrev: Evnt hvorfor? Hva med samleie da, mye bedre enn runk og suging? Menn, hva foretrekker dere? Hvis suging til du kommer, hvor vil du helst sprute? Nedtur å sprute på seg selv? Anonymkode: 32454...f85 Ingenting er mer opphissende å pumpe hele ladningen med manndom inn i munnen til dama. Det at hun har øyekontakt når hun får ladningen i munn er sexy. Liker at hun leker med sæden med å gurgle og lage bobler før alt glir ned i magen når hun svelger. Bare digger damer som svelger ladningen😋 Anonymkode: cc049...1a4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Skrevet 14. juni 2020 Ikke noe slår å bli sugd samtidig som jeg får orgasme. Anonymkode: 511f7...54a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå