Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Renate|
Skrevet

Jeg trenger noen nye hårprodukter. Har langt hår, fint, men med tykke hårstrå. Bruker ofte rettetang, men friøsren har sagt at håret ikke ser slitt ut, men kanskje det hadde vært en ide med noen pleiende produkter? Bruker alltid et beskyttende produkt på håret før jeg retter det.

Er det vits i å kjøpe volum hårprodukter med tanke på at jeg bruker rettetang? Har lyst å få litt er volum i det, men er redd for at effekten av produktene vil bli ødelagt når jeg retter håret (retter forresten bare i tuppene), men føler at håret på toppen er veldig flatt og livløst....

Noen som kan anbefale meg shampoo, balsam, hårkur, fuktighetskur (trenger jeg det?)?

Bestiller fra Lookfantastic.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du skriver ikke så noe om det er farget-hvilken farge??

Om du har bleket hår har du overvekt av fuktighet og lite protiener(som fjernes ved bleking)-bruk derfor proteinberikede produkter- eks en protein/oppbyggende kur i uka. For at ikke håret skal bli umedgjørlig og sprøtt av proetinkurer, kan du for eks bruke en protein og fuktighetskur i ett fra Kerastase som heter Masquintense.

Du kan bruke et volumprodukt i røttene før du retter ut håret MEn ikke rett ut håret i tuppene og eller på toppen for da ødelegger du volumet i håret! Om håret på toppen er flatt og livløst kan du få litt drahjelp av volumshampo fra Sebastian og volumspray fra Sebastian(Root Lifting Spray)eller MOP lemongrass lift. Ikke bruk balsam på toppen,siden det tynger ned håret.

Hmm...kommer ikke på flere råd ut fra det jeg vet til nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...