AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Noen som kjenner til dette? Jeg har nylig begynt å tempe etter å ha prøvd å bli gravid ganske lenge. Har pcos og litt uregelmessige sykluser, mellom 30-45 dager. Eggløsning kommer bare av og til (har blitt gravid en gang, men endte i MA). Ønsker å fortsette å prøve naturlig en stund til, før evt medisiner. Hørte nettopp om sympto-thermal method gjennom en reklame på insta, men der måtte man betale masse for å se noen videoer om metoden. Vil heller lære meg på egenhånd. Noen som har noen erfaringer? Anonymkode: 636e8...2f8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Det finnes en bok "Taking charge of your fertility", Toni Weschler. Masse info! Personlig syntes jeg at det var kanskje litt for mye info der... Vanskelig å passe på alt. Men uansett, lurt å lese hvis du er interessert i temaet Anonymkode: d169e...0a5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Jeg ville bare brukt en app (f.eks. Fertility Friend) der du logger både utflod (og evt andre symptomer) og temperatur. Poenget er vel å bli mer kjent med de ulike symptomene gjennom din syklus? Tror ikke du får mer hokuspokus ut av noen betalvideoer enn det du kan lese om / logge selv. Anonymkode: ebda7...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå