Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de siste dagene nå vært litt dårlig i magen, ikke diaré, men ganske bløt liksom. Og oljete... er 37 uker på vei, og siden slimproppen også begynte å komme i forrige uke, så lurer jeg utålmodig på hvor lenge dere gikk med litt dårlig mage før fødselen startet?

Anonymkode: e0a00...e38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt av og på i en måned før fødsel. Samme med slimproppen, gikk gradvis i en måned før.

Med andre fødsel fikk jeg dårlig mage etter at fødsel hadde startet, men det var sånn at jeg bare måtte tømme meg helt en gang, også var det over.

Anonymkode: 1aef5...e0e

Skrevet

Noen timer før

AnonymBruker
Skrevet

Fødselen begynte med diaré som første tegn. 70 minutter seinere var hun ute.

Anonymkode: f9657...ac7

Skrevet

Begynt med løs mage på morgenen, fødsel på kvelden, begge gangene. Ca klokken 20 og 22 ble de født. Første rier et par timer etter dobesøk, rundt 9 med første og 11 med nummer 2. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de siste dagene nå vært litt dårlig i magen, ikke diaré, men ganske bløt liksom. Og oljete... er 37 uker på vei, og siden slimproppen også begynte å komme i forrige uke, så lurer jeg utålmodig på hvor lenge dere gikk med litt dårlig mage før fødselen startet?

Anonymkode: e0a00...e38

Nei, ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 25493...9b1

Skrevet

Hadde ikke løs mage. Ikke før noen av fødselene 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingen betydning her. Jeg hadde løs mage flere ganger fra ca uke 36, og hver gang tenkte jeg «nåååå skjer det!». Men nei. måtte settes i gang på overtid. 

Anonymkode: 31193...397

AnonymBruker
Skrevet

Slimpropp gikk på morgenen, hadde løs mage på formiddagen og fødte på ettermiddagen 😅

Anonymkode: c0a0b...b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...