charlise Skrevet 2. juli 2005 #1 Del Skrevet 2. juli 2005 hei er det noen som har erfaringer med å male med denne malingen? jeg ble annbefalt å bruke den på hagemøbler som jeg skulle pusse opp og er nå godt i gang...men jeg synes den er ganske tykk og at den lager slike striper i malingen...forslag? er det jeg som bare er pirkete? kan den tynnes med noe eller noe slik? veeeldig glad for alle tips, husk møblene skal stå ute og ja jeg har grunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 3. juli 2005 #2 Del Skrevet 3. juli 2005 ja, vi har brukt denne på huset/verandaen, og den er tjukk og litt seig, og det tar laang tid før den tørker. stripene kommer kanskje om du ikke tar nok maling på penselen? og mal to ganger, da bør det ihvertfall ikke være striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2005 takk for svar. får håpe at stripene forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 5. juli 2005 #4 Del Skrevet 5. juli 2005 Har du rørt godt nok om? :fy: Den malingen er litt tykkere enn innemalingen....så det kan hende det har lett for å bli striper....men: Jeg tror det vil bli ok hvis du pusser mellom hvert strøk. Kan også spille en rolle hvordan type pensel du bruker....alternativt kan du bruke en liten skumgummirull. Du kan også ha 20% Owatrololje i malingen når du maler siste strøket. Men egentlig så er det jo bare tull at jeg skriver dette nå....for du er vel ferdig for lengst....hvis ikke er du altfor treg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlise Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2005 mmm :oops: jeg er nok ganske treig ja..erller bare nøye. har lagt snart to strøk ferdig på benken men har bord og stoler igjen...men så har jeg bare to kvadrat å jobbe på så jeg får ikke malt mange delene av gangen, og så er det jo så fint vær her i oslo..... :oops: takk for nye råd sixx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå