Calla Skrevet 2. juli 2005 #1 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal ha fest med jobben hjemme hos meg. I tillegg til grilling skal vi ha forskjellige aktiviteter. Har fått tak i noen morsomme hagespill, men tenkte også på å ha en slags natursti tidligere på dagen. Noen som har tips til ting man kan gjøre på natursti-postene? Guttene på jobben vil gjerne at hver post skal ha noe med øl å gjøre....men det er ikke en nødvendighet altså... Blir veldig glad for innspill!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karooo Skrevet 2. juli 2005 #2 Del Skrevet 2. juli 2005 jeg var på noe lignende for mange år siden, husker ikke alt, men en av postene var å lage en sang som skal inneholde noen bestemte ord, gjerne litt vansklige ord som er morsomme å kombinere. husker at et av ordene var abort! den andre posten jeg husker var å lage flest engler i en sandkasse, alle i laget la seg ned å lagde "snø engler" og fikk sand over hele kroppen og håret, men oppgaven var å lage flest engler, så "løsningen" var å lage strek-mann engler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #3 Del Skrevet 21. juli 2005 To og to mot hverandre, med bind for øynene, bjeller på armer og ben, hver sin rockering i hånda. Fange hverandre med rockeringen (tro meg, blir komisk). To og to på stokk, som skal slå hverandre ned av stokken - "gladiatorkamp". Bruk f.eks. pledd eller soveposer som er pakket inn i svarte plastsekker (flere lag, de blir ødelagt). Også veldig kult for gutter OG jenter. Tradisjonell ølstafett?!? Drikke øl, Løpe til en pinne, etc, snurre rundt den så og så mange ganger, etc, og tilbake, så veksle.. Gå på kjempelange "ski" flere av gangen (må fikse planker og "bindinger"), blir veldig kult! pil og bue rebus mime refleksløype (hvis det er mørkt) (finne poster ved å lyse m lommelykt, da hver post er markert v refleks) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2005 #4 Del Skrevet 22. juli 2005 Vi pleier å ha en morsom pakkelek på jobben hos meg... Send meg en pm hvis du vil vite mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #5 Del Skrevet 5. august 2005 ...kan du ikke skrive om den pakkeleken her?? [jeg har ikke brukernavn så jeg kan ikke sende deg pm, blir for internettavhengig hvis jeg får meg brukernavn & det er plagsomt. Enten det høres fjernt ut eller ei, så hjelper det å ikke ha brukernavn. Vel, det var ikk poenget da. Bare grunnen til at jeg ikke sender deg pm ;-) ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå