Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og svarene i denne tråden viser hvorfor vi har en sokkelleilighet vi ikke leier ut i det hele tatt... 

Om man skal kreve hage, vaskemaskin, husdyr, raskt internett, fullt møblert (bedre møblert), stort kjøleskap ++++ Så får man kjøpe seg noe selv. 

Vi trenger ikke leieinntektene. Så etter litt for mange "vi vil" fra leietakere fikk det bare være. Det er rett og slett ikke verdt det. 

(men, som tidligere utleier. Det er helt innenfor å spørre :) på en høflig måte, ikke krevende, slik mange her i tråden legger opp til. Dette var blant det vi alltid sa ja til) 

Anonymkode: 41387...9df

Er vel få som krever husdyr..........😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får nei så kjøp ett par plastikk stoler og bord og bær ut på fortauet foran huset. Da tenker jeg naboene vil begynne å lure.

Hvorfor sitter dere på fortauet og ikke i den store hagen?

Nei, utleier nekter oss og oppholde oss i hagen ...

Anonymkode: 08dc4...2b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen huseiere er rett og slett kipe gjerrige  jævler. Jeg har heldigvis aldri møtt noen av de, har leiet i 20 år hos 3 forskjellige og alle av de har sagt at jeg kan benytte meg av en del av hagen. I dag så har jeg en egen uteplass, hvor huseier ikke bor nær leiligheten i det hele tatt, takk og lov.

Det er lov å spørre, jeg ville definetift gjort det. Om utleier er i nærheten av å være et menneske sier de ja, om de er noen kipe gjerrige drittsekker derimot.....

Men det verste du kan få er et nei.

Anonymkode: bbc0e...375

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi leier ut sokkel, og de kan bruke ca 15 m2 ved inngangen. Sagt muntlig og Står  i kontrakt. Allikevel sitter de stadig i våre hagemøbler på motsatt side av huset.... har forsiktig kastet de ut minst 15 ganger, med nå skal vi bruke hagen selv.... ikke bare huseiere som er frekke som mange her mener!  

Anonymkode: e26b1...37f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, anonym 4545 skrev:

Du verden for sympatiske mennesker dere er..........så deres leietaker får altså ikke lov å oppholde seg rett utenfor egen inngangsdør ?

De går ikke sette ut møblement og oppholde seg der nei, det ville i tillegg være i veien for innkjøringen til garasjen vår. 

Anonymkode: bf346...26a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, anonym 4545 skrev:

Er vel få som krever husdyr..........😉

Ikke i følge kg. Her er det mange som mener de kan skaffe seg et husdyr, selv om det står spesifisert i kontrakten at husdyr ikke er tillatt. 

Anonymkode: bf346...26a

• Liker 2
Skrevet

Kommer jo an på hvor hagen er i forhold til inngangen din, og om du blir sittende sammen med dem eller rundt et hjørne f.eks. 

AnonymBruker
Skrevet

Her var det komt en del svar. Ja, jeg viste at jeg leide ute tilgang til uteplass når jeg flyttet hit. Men, jeg flyttet fra en voldelig ex, og måtte bare komme meg ut. Så uteplass svar ikke noe jeg tenke veldig over på det tidspunktet. Som det er nå, parkerer jeg ved inngangsdøren. Kan alltids sette en stol og et bord ut der bilen står, men da er jeg i åsyn til alle naboer som går og kjører forbi. 

Huseier har tidligere sagt at han skal bygge om og lage en uteplatting som skal tilhøre sokkelleiligheten. Men jeg vet ikke når dette blir. Jeg har 3 år igjen av kontrakten min

Anonymkode: 7fd82...896

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her var det komt en del svar. Ja, jeg viste at jeg leide ute tilgang til uteplass når jeg flyttet hit. Men, jeg flyttet fra en voldelig ex, og måtte bare komme meg ut. Så uteplass svar ikke noe jeg tenke veldig over på det tidspunktet. Som det er nå, parkerer jeg ved inngangsdøren. Kan alltids sette en stol og et bord ut der bilen står, men da er jeg i åsyn til alle naboer som går og kjører forbi. 

Huseier har tidligere sagt at han skal bygge om og lage en uteplatting som skal tilhøre sokkelleiligheten. Men jeg vet ikke når dette blir. Jeg har 3 år igjen av kontrakten min

Anonymkode: 7fd82...896

Da ville jeg spurt huseier pent om du kanskje kunne få bruke det området de har tenkt til å sette opp en slik platting på. 

Det er lov å spørre, så lenge du opptrer høflig og åpen for både positivt og negativt svar. 

Anonymkode: b5da6...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...