AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Har fått tak i et massivt spisebord i heltre og planlegger å bruke dette på terrassen. Kan det behandles med noe som gjør det mer værbestandig, siden det er et spisebord regner jeg ikke med det er treverk som er skapt for å stå ute fra før. Anonymkode: b4925...d24
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått tak i et massivt spisebord i heltre og planlegger å bruke dette på terrassen. Kan det behandles med noe som gjør det mer værbestandig, siden det er et spisebord regner jeg ikke med det er treverk som er skapt for å stå ute fra før. Anonymkode: b4925...d24 Hvilken tretype har du? Er for øvrig et godt spørsmål, dette lurer jeg også på. Hva er det beste man kan behandle eks. hagemøbler laget av furu eller gran med? Anonymkode: 23a65...0d8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken tretype har du? Er for øvrig et godt spørsmål, dette lurer jeg også på. Hva er det beste man kan behandle eks. hagemøbler laget av furu eller gran med? Anonymkode: 23a65...0d8 Aner ikke, gis bort på en kjøp og salg-side, og det står bare heltre 😅 Er en eldre type, massivt og tungt. Dette er jo et spisebord og ikke hagebord så tror det blir noe annet enn møbler ment for å være ute. Tror det holder med beis eller olje for hagemøbler, slik som jeg har forstått det! Anonymkode: b4925...d24
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 Har brukt benar på hobbyplate og benk som skal stå ute. Hobbyplaten fikk testet seg i regnvær for noen dager siden. Hadde bare lagt ett strøk, men kunne bare skufle bort vannet etterpå. Så tror det var riktig valg her. Hør med malebutikken hva de anbefaler, var der jeg fikk tips om benar. Anonymkode: 67fff...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå