Gå til innhold

Sultdempere erfaring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere prøvde disse, dempet dem sulten.? Hjalp dem på vei med vektnedgangen, sliter med vektnedgang. Merker aldri følelsen av å bli mett om jeg spiser 1 skive eller 5 skiver. Takk for alle svar. 976D233B-3BEF-4FBA-AFBA-8315BEA74E8A.thumb.png.10309a19765f376dd92c6bd510dc723d.png

Anonymkode: 6625d...b95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte denne for et par uker siden. Tar de som jeg skal men føler de hjelper ca null. 
La en i et glass vann for å se hvordan den ble når den løste seg opp, og da ble den til en geleklump på størrelse med et kronestykke så lite hjelp. Å drikke et stort glass vann før jeg spiser hjelper mer. 

Anonymkode: 459ca...ac4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når skal dere lære, kast heller pengene ut av vinduet enn å bruke de på ting dere får kjøpt på helsekostforretninger. 

Anonymkode: f66d4...80f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte denne for et par uker siden. Tar de som jeg skal men føler de hjelper ca null. 
La en i et glass vann for å se hvordan den ble når den løste seg opp, og da ble den til en geleklump på størrelse med et kronestykke så lite hjelp. Å drikke et stort glass vann før jeg spiser hjelper mer. 

Vær litt obs på at dette tynner ut magesyren, og kan gjøre at maten fordøyes litt dårligere.

Anonymkode: ace5f...da0

Skrevet

Prøv heller å spis mer grønnsaker og frukt :) 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal dere lære, kast heller pengene ut av vinduet enn å bruke de på ting dere får kjøpt på helsekostforretninger. 

Anonymkode: f66d4...80f

Kostet 200 kr, verdt et forsøk tenkte jeg. Hadde jeg ikke hatt råd til å kaste bort pengene hadde jeg ikke kjøpt de

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har ikke prøvd akkurat disse. Men har prøvd en type fra apoteket som heter Hunger Buddy. Men inneholder kun 40 kapsler. Koster ca 200 kr. De har hjulpet meg. Men jeg tar ikke så mange som 2 tabletter, 3 ganger om dagen. Det hadde jeg nok ikke turt. Tar en før lunsj og en før middag. Merker at fiberen hjelper mot sug sånn ellers. Jeg syns de hjelper den første tiden når man ønsker å krympe magesekken litt.

• 1 år senere...
Skrevet

Hei! Ser der er en stund siden du postet innlegget. Men jeg vil gjerne svare! Jeg har alltid vært veldig sulten, overspist, ikke kjent på metthetsfølelse osv. jeg prøvde disse sultdemperne som du har lagt ved bilde her. Og jeg syns de funker fantastisk bra! Jeg føler meg fortere mett (spiser nå «normal» mengde mat) og småspiser mindre mellom måltidene😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...