Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Lurer på om jeg er kontrollerende eller bare hårsår eller har rett??

Saken er den at idag skal så og si alle jeg kjenner på bryllupsfest til noen venner (uformelt).

I den anledning ringte jeg en veldig god og nær venninne, som har vært gjennom hele min skilsmisse og jeg igjennom hele hennes brudd med samboer. (fortalt hverandre alt, vært en støtte for hverandre) Jeg lurte på om vi skulle gå sammen til festen, ev. møtes litt før og ta en brus/øl på veien for å slippe å gå alene.

Da forteller hun at min ex, har invitert ALLE til seg for å grille og hun har sagt ja... så jeg er alene hele dagen og må gå alene til festen.. (alle utenom brudepar og forlovere skal til min ex)

Er jeg hårsår som blir lei meg?? Føler meg som verdens ensomste menneske og helt uten venner -de andre er tydeligvis viktigere enn meg... Nå har jeg ikke lyst å gå engang.

Vet at hadde hennes ex invitert alle, jeg hadde sagt ja, men så ringte *L*, så ville jeg heller vært med min venninne og ringt og avlyst grillingen. For å være der for henne så ikke hun skulle være alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun regnet med at din eks hadde invitert deg også.

:klem:

Gjest Ananas
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart at du føler deg tilsidesatt.

Det virker som du har fått mange negative tanker om deg selv på grunn av det som har skjedd.

Det at du føler deg ensom, venneløs og tilsidesatt betyr ikke at det er slik virkeligheten er.

Jeg synes ikke det er så rart at eksen din ikke har invitert deg. Det betyr ikke at du er mindre likt eller at ingen vil være venner med deg.

Gjest StoreSky
Skrevet
Jeg synes ikke det er rart at du føler deg tilsidesatt.

Det virker som du har fått mange negative tanker om deg selv på grunn av det som har skjedd.

Det at du føler deg ensom, venneløs og tilsidesatt betyr ikke at det er slik virkeligheten er.

Jeg synes ikke det er så rart at eksen din ikke har invitert deg. Det betyr ikke at du er mindre likt eller at ingen vil være venner med deg.

Tror du treffer spikeren på hodet der!

Min venninne ringte akkurat og sa at hun ikke orket å grille fordi hun er på jobb nå - også ser jeg at min ex, nå et time før de skal møtes, inviterer meg også.. (men jeg skal ikke, har barn som skal til barnevakt.)

At han ikke inviterer meg er ikke så rart nei -var heller ikke poenget mitt med innlegget mitt.

..dessuten så er visst ikke "alle" invitert....bare jeg som er hårsår og lager min egen lille historie!! :oops:

Gjest Violetta
Skrevet

Lett å føle det slik da, at alle andre skal og ikke du. Håper du bestemmer deg å gå likevel. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...