Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min  mann og jeg er naturister og trives med å sole oss i hagen uten klær på. Vi har høye hekker rundt hagen og dermed ikke noe særlig innsyn til hagen vår. Men har fått noen sære naboer (et eldre ektepar) som flyttet inn i vår. Plutselig kom mannen og og kjeftet oss huden full og forlangte at vi sluttet med denne nakenheten. Vi ble helt satt ut og forklarte at vi er i vår egen hage og vi trodde ikke at det var innsyn og at det ikke sjenerte noen. Å joda, sa mannen. Problemet var at hans kone hadde fått en ny hobbi etter at solingssesongen hadde startet: Hun satt nemlig i loftsvinduet med kikkert store deler av dagene for å studere min mann og meg da vi solte oss i nettoen. Problemet for gamlefar var da at hun forskjømte han og det var blitt krise i ekteskapet deres pga gamlemors hobbi. 

Hvordan bør dette løses? Må vi begynne å kle på oss under solingen? 🌞

Anonymkode: 1c795...b3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂 Dette sier de helt skamløst at de sitter å ser på dere med kikkert!? Det er rimlig spesielt! 

Anonymkode: bc905...542

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mange like tråder om soling i hager nå... Litt sånn som i bhg da unger skal fortelle hva de gjorde på i helgen, og den ene hermer etter den andre😌

Anonymkode: af46a...17b

• Liker 13
Skrevet

Åh, herregud så spesielle de er. Be de å slutte å glane på dere. Er jo trakkasering. 

Skrevet

Du får true med anmeldelse for brudd på privatlivets fred. 

Så lenge det er i din hage, og det attpåtil ikke er fritt innsyn så gjør dere som dere vil. 

Du får be naboen male over loftsvinduet hvis utsikten plager han. 

Evt kan dere ha sex i hagen, i håp om at hun ikke liker å se andre ha sex.

AnonymBruker
Skrevet

Elendig trolling.

Anonymkode: b9b33...b60

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min  mann og jeg er naturister og trives med å sole oss i hagen uten klær på. Vi har høye hekker rundt hagen og dermed ikke noe særlig innsyn til hagen vår. Men har fått noen sære naboer (et eldre ektepar) som flyttet inn i vår. Plutselig kom mannen og og kjeftet oss huden full og forlangte at vi sluttet med denne nakenheten. Vi ble helt satt ut og forklarte at vi er i vår egen hage og vi trodde ikke at det var innsyn og at det ikke sjenerte noen. Å joda, sa mannen. Problemet var at hans kone hadde fått en ny hobbi etter at solingssesongen hadde startet: Hun satt nemlig i loftsvinduet med kikkert store deler av dagene for å studere min mann og meg da vi solte oss i nettoen. Problemet for gamlefar var da at hun forskjømte han og det var blitt krise i ekteskapet deres pga gamlemors hobbi. 

Hvordan bør dette løses? Må vi begynne å kle på oss under solingen? 🌞

Anonymkode: 1c795...b3f

Troll.

Anonymkode: ea52b...87a

Skrevet

Tilby naboene å komme over på kaffe og ufarliggjør hele nakenheten. De må selvsagt komme korrekt antrukket. 

Kanskje nabodama får syn på egen mann igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...