Gå til innhold

Venninne som henger ut felles venninne!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er ganske lei nå av å se det jeg føler er uthenging av vår felles venninne. La oss kalle denne felles venninnen Stine og min andre venninne Mari. Vi er alle i slutten av 20 årene. Både Stine og Mari er single. Stine har silikon mens Mari har store naturlige bryster som hun liker veldig godt å skryte av størrelsen på. På fest kan hu gjerne finne på å spørre hva de andre jentene bruker i bhstørrelse, for så å triumferende avsløre sin bh størrelse ( som er større enn alle de andre sine, unntatt Stine som har like store ). Dette er ufattelig barnslig og føles altså som en konkurranse i hvem som har størst pupper. Vi er altså i slutten av 20 årene og ikke i tenårene. 

Noe jeg har lagt merke til er at det føles som Mari prøver å henge ut Stine for å ha silikon. Jeg har merket at hun ofte stiller Stine spørsmålet: «Gjorde det vondt å operere silikon?» Dette selvfølgelig med andre til stedet. Jeg merker at dette er noe hun bevisst gjør for å avsløre for andre rundt at Stine har silikon. 
ikveld på fest presterte hun nok en gang å stille henne dette spørsmålet, da selvfølgelig med andre gutter tilstedet. Med litt innabords følte jeg at nå var det nok, så jeg sa til henne:

»Lider du av dårlig hukommelse, Mari? Nå har du vel stilt Stine dette spørsmålet minst 5 ganger og det er veldig rart at du alltid har stilt det med flere til stedet. Hvorfor er du så opptatt av å få andre til å vite at hun har silikon? Er det så du skal føle det er så mye mer stas med deg siden dine er naturlig?»

Situasjonen ble mildt sagt klein, men nå klarte jeg ikke å holde det inne lenger! Fikk også høre fra en av de andre guttene som var der at Mari tidligere hadde sagt at Stine sine pupper er kjøpt og betalt da han hadde kommentert alene til Mari at Silje har så fine bryster. 

Hvem er det som snakker sånn om og til venninnen sin?! Kjenner at dette er jeg for voksen til nå og blir så forbanna på Stine sine vegne. Når det gjelder Stine så har hun fortalt meg at hun blir veldig lei seg av dette også, men ikke tør å ta igjen. 

Anonymkode: f7489...ee5

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var bra at du svarte henne!

Anonymkode: b34ed...dea

• Liker 21
Skrevet

Enn å skryte av puppen sine når man er i slutten av tyveårene.. Og i tillegg rakke ned på andre. 

Du gjorde det rette! Hun trengte å få høre det. 

• Liker 13
Skrevet

Veldig bra du sa ifra som du gjorde!! Dette er IKKE grei oppførsel av "Mari". Kjenner jeg blir skikkelig irritert av å lese dette. Sånne kvinner har jeg ingenting til overs for. 

• Liker 10
Gjest Tamsi
Skrevet

For et deilig svar!

Men Stine må manne seg opp eller kutte ut hele Mari. Høres ut som de er like usikre begge to, Mari er bare større i kjeften.

AnonymBruker
Skrevet

Hva svarte Mari? 

Så godt du sa i fra. Det er barnslig og stygt mot venninnen sin å holde på slik. 

Anonymkode: c19be...101

• Liker 9
Skrevet

Flott at du sto opp for Stine! Hun er nok veldig takknemlig for at du gjorde det ❤️ 

Kan jeg få lov til å spørre om hvordan Mari reagerte? 🤪

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp foran alle, er viktig det.

Anonymkode: 0747a...ee3

Skrevet

Kommentarene dine var i nærheten av det jeg ville foreslått.

Hvis det skjer i gjen, noe jeg tviler på, så ville jeg ha sagt "Det var da voldsomt så opptatt du er av Stines bryster, Mari. Dette har du jo spurt om maaange ganger før."

Og hvis hun begynner å spørre om BH-størrelser ville jeg spurt henne om hun mener det er en konkurranse og hvorfor hun tenker så mye på pupper. Kanskje ville jeg på forhånd alliert meg med noen andre om å tyne henne når hun setter i gang.

Dette er forresten det samme som du kan foreslå at Stine sier neste gang Mari eller andre sier noe sånt.

• Liker 3
Skrevet

Hun er usikker på seg selv. Med store  naturlig pupper, kan det hende hun har strekkmerker, at de henger veldig etc...? Det er ikke alltid pent med store naturlig pupper.

Kanskje misunnelig fordi hun ikke har en "unnskyldning"  for å ta silikon. 🤷🏼‍♀️ Det er iallfall noe som trigger usikkerheten hennes... til et eller annet relatert til silikon/Stine/pupper. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg er ganske lei nå av å se det jeg føler er uthenging av vår felles venninne. La oss kalle denne felles venninnen Stine og min andre venninne Mari. Vi er alle i slutten av 20 årene. Både Stine og Mari er single. Stine har silikon mens Mari har store naturlige bryster som hun liker veldig godt å skryte av størrelsen på. På fest kan hu gjerne finne på å spørre hva de andre jentene bruker i bhstørrelse, for så å triumferende avsløre sin bh størrelse ( som er større enn alle de andre sine, unntatt Stine som har like store ). Dette er ufattelig barnslig og føles altså som en konkurranse i hvem som har størst pupper. Vi er altså i slutten av 20 årene og ikke i tenårene. 

Noe jeg har lagt merke til er at det føles som Mari prøver å henge ut Stine for å ha silikon. Jeg har merket at hun ofte stiller Stine spørsmålet: «Gjorde det vondt å operere silikon?» Dette selvfølgelig med andre til stedet. Jeg merker at dette er noe hun bevisst gjør for å avsløre for andre rundt at Stine har silikon. 
ikveld på fest presterte hun nok en gang å stille henne dette spørsmålet, da selvfølgelig med andre gutter tilstedet. Med litt innabords følte jeg at nå var det nok, så jeg sa til henne:

»Lider du av dårlig hukommelse, Mari? Nå har du vel stilt Stine dette spørsmålet minst 5 ganger og det er veldig rart at du alltid har stilt det med flere til stedet. Hvorfor er du så opptatt av å få andre til å vite at hun har silikon? Er det så du skal føle det er så mye mer stas med deg siden dine er naturlig?»

Situasjonen ble mildt sagt klein, men nå klarte jeg ikke å holde det inne lenger! Fikk også høre fra en av de andre guttene som var der at Mari tidligere hadde sagt at Stine sine pupper er kjøpt og betalt da han hadde kommentert alene til Mari at Silje har så fine bryster. 

Hvem er det som snakker sånn om og til venninnen sin?! Kjenner at dette er jeg for voksen til nå og blir så forbanna på Stine sine vegne. Når det gjelder Stine så har hun fortalt meg at hun blir veldig lei seg av dette også, men ikke tør å ta igjen. 

Så bra du sto opp for din venninde , og at du satt hu Mari litt på plass . Hvis hun Stine hadde så mange spørsmål rundt silikon , burde hun heller tatt det opp på tomanshånd . 

Endret av solietta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mari ville jeg kuttet ut. Hun er jo ikke en venn.

Mari sliter med seg selv, er usikker på seg selv å trykker andre ned. Dette er klassisk.

Det beste med slike er å konfrontere de foran alle andre.

Anonymkode: 0747a...ee3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mari ble veldig satt ut og klarte ikke å svare ordentlig for seg. Prøvde å snakke seg bort. Ble veldig dårlig stemning!

Føler vel at hun er veldig stolt av puppene sine, så da skjønner jeg ikke hvorfor hun skal rakke ned på Stine slik. Hun føler nok at hun har en konkurrent siden hun ikke er den eneste i gjengen med store bryster, så da er det tydeligvis veldig viktig å få fram at Stine sine er «falske». Syntes det hele er veldig kvalmt og barnslig, så ille at jeg føler for å kutte henne ut. Det samme gjør Stine, som har innrømt at hun er veldig lei av å føle seg hengt ut.

Ts

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, NymeriaRhoynar skrev:

Kanskje ville jeg på forhånd alliert meg med noen andre om å tyne henne når hun setter i gang.

Ja! alle avtaler på forhånd at de skal si at de har én cup større enn (mari sin) når spørsmålet kommer :ler:

Anonymkode: 6934a...4d2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...