AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Grunnet sykdom kommer jeg til å være sykemeldt ut sommeren. Jeg vet jeg må søke om utsettelse av ferien før den skal taes ut. Er det vanskelig å få godkjent dette? Jeg er 100 % arbeidsufør nå, og vil være det en stund. Har aldri vært så lenge sykemeldt før.. Anonymkode: 2ad7a...34c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Jeg trengte ikke søke, fortsatte bare å være sykemeldt og huket ikke av for å ha tatt ut ferie. Da skal ferien bli automatisk til gode siden den ikke er tatt ut. Men kan være greit å avklare med arbeidsgiver for sikkerhets skyld. Anonymkode: b34d5...f24
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Jeg trengte heller ikke søke, ferien ble bare utsatt og til gode :)) Anonymkode: fe0b0...6f4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Vi får ikke egentlig utsette ferie til neste år, men da skal dette gå bra? Jeg skal selvfølgelig snakke med arbeidsgiver. :) Anonymkode: 2ad7a...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå