Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på p-piller i mange år. Har alltid slitt med kraftige mensensmerter. Slik at jeg måtte ta flere naproxen om dagen.både før jeg gikk på p-piller, og når jeg fikk mensen i mens jeg gikk på ppillene. Når jeg sluttet på ppillene for to måneder siden fikk jeg mensen med en gang og de vanlig smertene. Men etter 4uker når jeg skulle få ny mensen så kjente jeg ingenting. Ingen murringer eller smerter. Men blødde mye i ca 4-5 dager. Aldri opplevd å ha en mensen uten smerter. Så har begynt å tenke på om jeg kan ha blitt gravid, men da blør man kanskje ikke så mye som en vanlig mens? Eller om smertene har gått bort fordi jeg har sluttet på ppillene, men hadde jo smerter før jeg begynte på de for mange år siden. Noen andre som plutselig har hatt en mensen uten smerter som er vant til å ha det?

Anonymkode: fb29c...ed9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk pp prevansjon fra jeg var 13 år til 29. Siste 4 årene med spiral. Hadde enorme menstruasjonssmerter. Etter jeg tok ut spiral har jeg ikke smerter i det hele tatt. Kjenner ikke en gang at mensen kommer

Anonymkode: f3575...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...