AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Hei. Jeg ser etter ett fast forhold. Men for at jeg skal kunne innlede ett forhold må jeg være forelsket og det må være spesielt. For meg er det sjeldent at det inntreffer. Jeg er kjempe kåt hele tiden og skrev i bioen på tinder: søker fast partner eller evt kjæreste om kjemien stemmer. Fikk melding av en mann på tinder at det burde jeg ikke skrive da det setter meg i bås, og gutter vil alltid velge det første.. Jeg kjenner jeg blir litt oppgitt.. kan jeg ikke være helt ærlig å skrive at jeg er åpen for begge dele selv om jeg er seriøs? Kan jo ta flere år før den rette dukker opp, og jeg liker spenning og sex( hvis det er en fast partner). Kvinne 26. Håper på svar! :) Anonymkode: c47ff...62d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Jeg er ikke så tungt inne i datinggamet sjøl, men jeg observerer det som skrives her. I følge KG så behøver du ikke skrive det, for det finnes ingen seriøse menn, og du vil enten få et tilbud om å bli FF, eller så later de som at de vil ha et forhold, og stikker etter å ha ligget med deg. Så har du også noe som virker som omvendt psykologi; nemlig at de som virker litt kalde, og kun vil ha en sexpartner, gjerne får mennene til å forelske seg i dem. Anonymkode: 226b8...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå