AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Feiring av sommeren; Jeg vet det er ubeskrivelig mange negative klage "buuu huu" trĂ„der pĂ„ kg ang sommer og sol, "buuu buuu stakars meg som har det fĂŠlt i 3 av 12 mĂ„neder av Ă„ret"... Ä sĂ„ grusomt livet er nĂ„r solen skinner, uffa meg, ÄÄÄ jeg blir et offer med en gang det blir varmt, osv, "uuuuuuu  Skjerp dere!! Virkelig! For det virker bare ynkelig... .... Men for alle oss som elsker solen, sommeren,  sommermusikk, sommer varmen, bli brun, grille, grillmat, sitte pĂ„ bryggen og bare bade, kose ossđđ Hva gjĂžr dere; Hvilken sommermusikk hĂžrer dere pĂ„? Hva gjĂžr dere? Hva slags grillmat blir det? Har dere noen faste badeplasser? Hvilken solkrem,? Hvilken  faktor? Gla i sommer varmen, For min del er hele sommeren en feiring, elsker uteplassen min, elsker solen.đ  Anonymkode: c006e...f37 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Det mÄ da vÊre like lov Ä mislike sommeren som det det er Ä mislike vinteren? De som ikke er sÄ glade i sommeren mÄ jo hÞre pÄ sutringen fra de som ikke liker vinteren hele resten av Äret... Anonymkode: c3804...023 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det mĂ„ da vĂŠre like lov Ă„ mislike sommeren som det det er Ă„ mislike vinteren? De som ikke er sĂ„ glade i sommeren mĂ„ jo hĂžre pĂ„ sutringen fra de som ikke liker vinteren hele resten av Ă„ret... Anonymkode: c3804...023 Ok! Men da er ikke dette trĂ„den for deg. Jeg antar du kan lese? Jeg antar du skjĂžnner hva trĂ„den handler om om? Om du ikke klarer Ă„ forholde deg til temaet sĂ„ Ăžnsker jeg deg noe solfylte dager videre đđđ Anonymkode: c006e...f37
Skogkatten Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Jeg er glad i hagen min, terrassen min, sommerkjolene mine, dyrelivet og blomstene. Badevannet her er brevann, og sÄ vondt vil jeg ikke meg selv, jeg hÞrer sjelden pÄ musikk i det hele tatt og griller ikke sÄ ofte siden jeg bor alene og synes det er en sosial greie, men jeg bruker alltid minst solfaktor 30 for Ä unngÄ Ä bli brent. FÄr ikke farge likevel, det er ikke sÄ viktig for meg. Men livet er sÄ enkelt om sommeren, frokost pÄ verandaen, gÄtur i parken, is pÄ stranden, slippe Ä kle pÄ seg 15 lag med klÊr bare for Ä hente posten. Og selv om jeg ikke blir brun ser jeg bedre ut, sikkert fordi jeg har det bedre. Det er om sommeren jeg virkelig lever og nyter. De som klager pÄ sommeren har 9 mÄneder Ä boltre seg pÄ, det er mye mer enn vi har. Fordi alle rundt meg jubler nÄr den fÞrste snÞen faller og de kan gÄ pÄ ski, prÞver jeg Ä bÊre vinteren med et tappert smil, selv om jeg egentlig hater den som pesten. Da synes jeg sommerhaterne kan unne oss gleden vi har kun tre mÄneder i Äret, og det kan til og med hende at de tre mÄnedene blir en enorm skuffelse. Det har skjedd fÞr her til lands.
Cinnamondiva Skrevet 13. juni 2020 #5 Skrevet 13. juni 2020 Vel, elsker Ă„ gĂ„ ut i naturen, meditere litt ute, bade pĂ„ stranda og sole meg i mange timer osv. Elsker blomstene og lukten av blomsterđâ€ïž
Oktobr Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Jeg liker det nĂ„r det blir skikkelig, skikkelig, SKIKKELIG varmt og hett. Snakker over 35 grader pluss her. Da er jeg i mitt ess. Liker Ă„ vĂŠre blek sĂ„ soler meg ikke, men eeeeelsker sommervarmen og alle de fine fargene.Â
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det mĂ„ da vĂŠre like lov Ă„ mislike sommeren som det det er Ă„ mislike vinteren? De som ikke er sĂ„ glade i sommeren mĂ„ jo hĂžre pĂ„ sutringen fra de som ikke liker vinteren hele resten av Ă„ret... Anonymkode: c3804...023 Haha đ ja! Vel... De fĂ„r nyte ukene med sol. Vi har resten av Ă„ret! đ Anonymkode: b1dbe...405
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2020 #8 Skrevet 17. juni 2020 PĂ„ 13.6.2020 den 0.07, Skogkatten skrev: Jeg er glad i hagen min, terrassen min, sommerkjolene mine, dyrelivet og blomstene. Badevannet her er brevann, og sĂ„ vondt vil jeg ikke meg selv, jeg hĂžrer sjelden pĂ„ musikk i det hele tatt og griller ikke sĂ„ ofte siden jeg bor alene og synes det er en sosial greie, men jeg bruker alltid minst solfaktor 30 for Ă„ unngĂ„ Ă„ bli brent. FĂ„r ikke farge likevel, det er ikke sĂ„ viktig for meg. Men livet er sĂ„ enkelt om sommeren, frokost pĂ„ verandaen, gĂ„tur i parken, is pĂ„ stranden, slippe Ă„ kle pĂ„ seg 15 lag med klĂŠr bare for Ă„ hente posten. Og selv om jeg ikke blir brun ser jeg bedre ut, sikkert fordi jeg har det bedre. Det er om sommeren jeg virkelig lever og nyter. De som klager pĂ„ sommeren har 9 mĂ„neder Ă„ boltre seg pĂ„, det er mye mer enn vi har. Fordi alle rundt meg jubler nĂ„r den fĂžrste snĂžen faller og de kan gĂ„ pĂ„ ski, prĂžver jeg Ă„ bĂŠre vinteren med et tappert smil, selv om jeg egentlig hater den som pesten. Da synes jeg sommerhaterne kan unne oss gleden vi har kun tre mĂ„neder i Ă„ret, og det kan til og med hende at de tre mĂ„nedene blir en enorm skuffelse. Det har skjedd fĂžr her til lands. 9 mnd med vinter? Da bor vi tydeligvis langt fra samme sted. Og 3 med sommer og varme. Heldige deg. Skulle gjerne bodd ett sted det var mer vinter, men her jeg bor (vestlandet) kan det vĂŠre en hel "vinter" uten snĂž, og varmt i over ett halvt Ă„r. Kan dessverre ikke flytte. đ Anonymkode: 84066...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ