Gå til innhold

Blåser i flesk og brus, men jeg sliter med dyre medisiner i Norge.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei disse får jeg ikke dekket. Graden av sykdommen er ikke ille nok til å få dekket disse, så jeg må selv betale. Men uten er jeg så dårlig at jeg ikke klarer å fungere ( ikke smertestillende) Problemet er at disse selges til 1/4 del av prisen i Sverige. 

Merkelig politikk av handelstanden å sette opp prisene i disse tider, det er nå de skulle vist ansikt for å beholde kunder når grensene åpner igjen. 

Anonymkode: 9ee91...980

Krona har stupt. Ikke rart prisene har gått opp. Det er nok ikke handelsstanden som ønsker å «ta» minstepensjonister.

Anonymkode: 4165a...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på oss på Vestlandet.  Har aldri mulighet til å reise over grensen.  Utenom kanskje en tur om sommeren. Brus går du ofte på tilbud. Ikke lenge siden jeg kjøpte brett med brus på obs  til 129,- (Tror jeg det var) For 24 bokser.  6 pakn med 1,5 liter er som regel på tilbud på en eller annen butikk. Ellers er jeg enig i at may er blitt dyrere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne vært en tur over grensa og hamstret glutenfri mat, men siden jeg har en jobb utgår det frem til jeg slipper karantene. Prisene er mye lavere og utvalget bedre over grensa, dessverre.

Skjønner godt at du vurderer det.

Anonymkode: 8c439...b3e

• Opprett ny...