Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Inspirert av den stor-dame/små klær tråden lurte jeg på en ting, synes å huske jeg leste for en stund siden at korte skjørt og topper med utringing er vulgært, dette kom jeg til å tenke på da jeg gikk slik i går, men det så jo ikke SÅ ille ut, når toppen ikke er mage-visende. Eller blir det for mye hud her og der? (gikk med lave sko med åpem tå og for og remmer på eller noe slikt, ikke støvletter)

huf det er jo så varmt nå, men likevel bør en jo passe på hva som ser fint ut, og hva som ser ut som antrekket til noen som kunne hengt på parko her i byen.

Det var altså snakk om "dobbelt" sort skjørt, ytterste delen gjennomsiktig og litt lengre som går ned i spisser, og en grønn og hvit halterneck topp tjohei, eneste måten towelie får sol på seg jo!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

En halterneck-topp og et kort skjørt med flate sko kan da bare være søtt.

Men, jeg syns korte skjørt, veldig utringede topper og sko med HØYE heler blir tacky rett og slett.

Syns det hørtes helt greit ut det du hadde på deg jeg.

Kunne sikkert gått sånn selv jeg, men ville da passet på å ha relativt lave sko. :)

Skrevet

Enig med Daniella_; kort skjørt og topp går fint i varmen bare man passer litt på hælhøyden. Dessuten synes jeg det med utringning avhenger litt av størrelsen på puppene: til små pupper kan man skeie ut med litt mer utringning enn til store, uten at det blir vulgært.

Gjest Daniella_
Skrevet
Enig med Daniella_; kort skjørt og topp går fint i varmen bare man passer litt på hælhøyden. Dessuten synes jeg det med utringning avhenger litt av størrelsen på puppene: til små pupper kan man skeie ut med litt mer utringning enn til store, uten at det blir vulgært.

Enig med deg også.

Altså, har man litt størrelse på puppene så kan det fort bli vulgært med for dyp utringning.

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Gjest Daniella_
Skrevet
det går også litt på hva som er kort skjørt; det er forskjell på et skjørt som så vidt dekker ræva og ett som er til knærne..  

skulle ønske jeg hadde små pupper slik at jeg kunne ha utringing  :(

Samme her. :-?

Gjest Catwoman
Skrevet

Syns det hørtes fint ut jeg, ikke vulgært i det hele tatt. :-)

Det er da mange som går med kort skjørt og topp, i den tråden var det vel snakk om en bitteliten topp som omtrent bare dekket puppene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Som en her sa, hva er kort?

Er det til rumpa? Til midt på lårene? Til knærne?

Du var sikkert fin :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

En mellomting mellom rompe og knæra hoho også har jeg snille B-pupper som tåler utringing, og har nettopp fått kløft ser jeg, og må da vise frem den :engel:

Kan si det er bittegrann høyde på disse skoene, men det er sammenhengende hæl, som bare flater seg ut foran, og er ikke 5 cm høye engang.

Så dett så :)

Gjest seroxata
Skrevet

og du ser IKKE slutty ut, bare så det er sagt! ta det alvååli, for jeg lyver ikke :kul:

Skrevet

Må bare få sagt at selv om jeg har stoore pupper (E/F) så bruker jeg topper med utringing. Dersom jeg bruker topper uten utringing, ser det ut som om puppene henger (starter) langt nede på magen selv om bhen løfter aldri så mye! Men det må være v-formet utringing, ellers blir det seende rimelig vulgært ut ja :roll:

Gjest gjest1
Skrevet
og du ser IKKE slutty ut' date=' bare så det er sagt! ta det alvååli, for jeg lyver ikke :kul:[/quote']

Why thank you ;D

En bekjent av oss ville nå si noe annet, ja det kan vi ta her:

En gothervenn som flyr rundt i skinnjakke og boots om sommeren klarte å uttrykke seg dette:

"Jeg hater sommeren, det er så jævla mange slutty jenter da"¨

Juhu? Er det ikke lov å kle litt av seg i varmen? :klø: Svart skinn må da lukte fælt om sommeren, hva mener dere KG folk om slikt tullprat?

Gjest seroxata
Skrevet

svart skinnjakke er selvfølgelig et MUST i varmen, dette vet da alle;D

Hhøhø, nei, DET ser dumt ut det... rett og slett... haha, masse sommerkledde mennesker, og PANG, der kom den en i lakkbukse, skinnjakke og new rock boots:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...