6 juli Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Sliter virkelig med å finne sko. Har reist rundt - og kikket, men finner ingen som sitter perfekt. Hadde lissom ikke tenkt å bruke 1000,- på sko - for en dag (vet at de kan farges, men jeg bruker sjelden slike sko ellers) Er litt bred over risten - og mange slike vanlige "pumps" (hvis det er det det heter) sitter ikke fint. Har noen gode råd - så mottas de med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpion73 Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Sjekk om det er noen som vil selge sine sko, på markedsplassen. Gå til en skoringen forhandler, det er der jeg tror de har en egen bryllupskolleksjon til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 8. mars 2002 #3 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg fikk kjøpt mine sko på Skoringen på Krokstadsenteret i Drammen. de er hvite og kostet 399 kr. Du kan jo ringe dit og spørre om de har igjen i din størrelse kanskje? Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunny Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Skjønner frustrasjonen din! Vurderte nesten hvite helsesko... Har prøvd et ti-talls ulike brudesko uten hell. Enten var helen for høy, for trang over foten eller den var rett og slett ikke god å ha på foten. Hadde håpet på sko til ca. 600 kr. ( På EuroSko har de noen fine, men de passa ikke jeg...). I min frustrasjon stakk jeg innom ØkonomiSko - et sted jeg ellers aldri kjøper sko. Og gjett hva, der fant jeg et par OK sko som hadde kostet 350 kr. til 100 kr.!!! Helen var litt høyere enn ønsket, men siden skoen passet så bra og var SÅ billig kjøpte jeg dem selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jackie Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har ennå ikke begynt å prøve sko, men tror jeg kommer til å få det samme problemet som deg. Ville bare vise litt medfølelse og minne om at når du omsider finner sko: husk å gå dem ut litt først!!! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineah Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Skjønner problemet. Jeg hadde også store problemer med å finne sko. Ingen steder hadde sko som jeg kunne tenke meg, men tilfeldigvis når jeg var på ferie på kypros fant jeg skoa mine. Veldig upassende siden jeg nesten ikke hadde penger igjen, men jeg kjøpte de for 700,- Lykke til fra meg:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #7 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg var også overbevist at jeg kom til ende opp med joggesko - men så tok jeg turen til Skoringen og fant noen kjempeflotte brudesko til 399 kroner. De er absolutt like flotte som de man får i brudesalongene og det er en egen kolleksjon som Skoringen har sjekk der du - der bør de ha noe til enhver smak regner jeg med. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #8 Del Skrevet 12. mars 2002 Du kan få kjøpe mine til halv pris etter bryllupet. Jeg har funnet noen som jeg synes passer bra, jeg er nemlig også ganske bred over vristen og vil ha behagelige sko. Pluss at jeg synes det er litt dyrt å betale over 1000 kroner på et par sko. Jeg fant at modell Laura fra Rainbow Club passet meg perfekt. De koster nye 1050,- B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 12. mars 2002 #9 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har sett ganske mange fine i skoringens brudesko-brosjyre, men nå har jeg vært i alle butikkene i Akershus uten å finne noe særlig.. Er ute etter sånne med ankelrem eller de med sånn "kryssbånd" over vrista, men det er utsolgt eller så har de ikke hatt dem, og det er umulig å bestille.. Noen som vet om en Skoringen hvor de har disse modellene?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei B (anonym bruker) Er veldig interessert i å kjøpe dine til 1/2 pris etter ditt bryllup! Passer størrelsen - jeg bruker 38/39. Når skal du gifte deg - send meg en privat melding - så kan vi jo snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #11 Del Skrevet 13. mars 2002 Til Anni (og forsåvidt andre): Sjekk utvalget på Grensen Sko i Oslo. De har endel både rimelige (4-600,-) og dyrere brudesko i forskjellige varianter. Jeg fant mine der til 599,- og er kjempefornøyd med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #12 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg bruker også 38/39, de jeg prøvde var størrelse 6,5 og de passa akkurat. Jeg skal gifte meg 15. juni i Oslo. Du kan jo prøve dem på en brudesalong eller skobutikk og se hva du synes. B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 14. mars 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 14. mars 2002 Heisann B. Jepp - skal gjøre det idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. mars 2002 #14 Del Skrevet 14. mars 2002 Tenk så herlig da.....å få danse i joggesko. Herlig! Lykke til i skojakten jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå