Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har plutselig fått masse kviser øverst på ryggen og halsen bak. Har aldri hatt dette før. Jeg får kun litt kviser på kjeven og haken når jeg har menstruasjon. Hva kan det komme av, og hvordan blir jeg kvitt det?

Anonymkode: bb45e...8b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nylig byttet balsam eller leavein treatments? Siden dette er et nylig problem regner jeg med at du allerede er nøye med å skylle ryggen og halsen etter du har skylt ut balsamen.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, Blingblingtahei said:

Har du nylig byttet balsam eller leavein treatments? Siden dette er et nylig problem regner jeg med at du allerede er nøye med å skylle ryggen og halsen etter du har skylt ut balsamen.. 

Byttet til ny hårkur og dusjsåpe for noen måneder siden. Kan det være det, men at det først slår ut nå?

TS

Skrevet

Det kan absolutt være hårkuren, spesielt om den inneholder kokos. Opplevd det samme selv av en kokosbalsam. Stoppet å bruke den, så forsvant kvisene.

Skrevet

Ja, jeg har også fått kviser på ryggen av både balsam og leavein, blir bra så fort jeg sluttet å bruke den så ingen spørsmål.. Ville prøvd et par uker uten også se om det hjelper, da vet du synderen 😊

Skrevet

Evt kan du ha i hårkurer og sette håret I strikk mens du har en I også skylle den veldig godt ut også vaske rygg og hals med ansiktsrensen din eller en mild såpe etterpå

AnonymBruker
Skrevet
On 6/12/2020 at 5:51 PM, Rant said:

Det kan absolutt være hårkuren, spesielt om den inneholder kokos. Opplevd det samme selv av en kokosbalsam. Stoppet å bruke den, så forsvant kvisene.

Hårkuren inneholder ikke kokos, men inneholder blant annet castorolje. Skal slutte å bruke hårkuren og se om kvisene går bort. Det var så rart også, for det er maaange. Jeg ble helt sjokkert da jeg så hvor mange det var, siden jeg aldri har hatt problemer med det før.

TS

AnonymBruker
Skrevet
On 6/12/2020 at 11:47 PM, Blingblingtahei said:

Ja, jeg har også fått kviser på ryggen av både balsam og leavein, blir bra så fort jeg sluttet å bruke den så ingen spørsmål.. Ville prøvd et par uker uten også se om det hjelper, da vet du synderen 😊

Ja, skal definitivt unngå å bruke hårkur for en stund.

TS

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skal definitivt unngå å bruke hårkur for en stund.

TS

På 13.6.2020 den 6.47, Blingblingtahei skrev:

Kan dere ikke bare smøre inn håret, binde det opp og skylle av med hodet bøyd forover?

Anonymkode: 52f2b...934

Skrevet

Med hårkur kan man det men med leavein funker ikke det.. Ikke for min del hvertfall for hvis jeg reagerer på et produkt så tar det ikke så lang tid før kvisene kommer dessverre

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke bare smøre inn håret, binde det opp og skylle av med hodet bøyd forover?

Anonymkode: 52f2b...934

Skulle akkurat til å foreslå dette! Bøy hodet framover, så ta hårkur i - sett det opp og vask av med hodet bøyd fremover igjen. Da vil jo aldri hårkuren komme i kontakt med nakke eller rygg 😊 

Anonymkode: 3f931...58d

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke soleksem da? Fikses lett med litt hydrokortison krem Over natta. 

Anonymkode: 3741f...783

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Skulle akkurat til å foreslå dette! Bøy hodet framover, så ta hårkur i - sett det opp og vask av med hodet bøyd fremover igjen. Da vil jo aldri hårkuren komme i kontakt med nakke eller rygg 😊 

Anonymkode: 3f931...58d

Ja, kan prøve det. Skal først unngå å bruke det helt for å se om det faktisk blir bedre da.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke soleksem da? Fikses lett med litt hydrokortison krem Over natta. 

Anonymkode: 3741f...783

Nei, jeg har ikke vært i sola. 

TS

Skrevet

Solkremrester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...