Gå til innhold

Mannen min klager over min 🐭

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også føler jeg har blitt så vid nedi der.. men jeg har 3 barn, (tatt med KS), men har likevel tenkt at bekkenet og skjeden ble utvidet likevel 🤔

Anonymkode: b810b...59c

Ja, det er ikke fødselen det kommer an på, det er tyngden av babyen man bærer på som gjør det; helt naturlig.

Anonymkode: b3d7f...5d9

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er usikker på seg selv og lar det gå utover deg? Eller i verste fall at han manipulerer deg for å få deg til å føle deg usikker. Vet lite om denne fyren ut ifra det du skriver, så det er vanskelig å si. Har født 4 barn selv, og en stund etter blir jo musa vid, men trekker seg sammen etter hvert, men jeg har også trent bekkenmusklene ganske mye. Når jeg tar en finger inni og klemmer sammen, kjenner jeg det rundt fingeren, så det er vanskelig for meg å tro at du skal være så «vid» når du ikke har fått barn engang. Kjenner at jeg ikke liker typen din. Kan det ha noe å gjøre med at han er liten?

Anonymkode: 17963...a70

• Liker 1
Skrevet

Veldig viktig å trene fitta så den ikke blir slapp. Jeg er bare 18, men trener den hver dag for å holde den stram og god. Det siste jeg ønsker er å få klage på at fitta mi er for stor. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent man blir merkmart videre, selv etter barn. Ja du kan trene opp bekkenmisklaturen, men dette har mest helseeffeker - ikke fysisk. mest sannsynlig er du bare våtere/kåtere. Itillegg tilpasser skjeden seg penis, så skjeden din er tilpasset hans strl

Kanskje han bare har deathgrip og burde slutte å runke?

Anonymkode: be5c3...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...