AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Mannen min sier at jeg har blitt så vid. Jeg har aldri født barn, og kan egentlig ikke forstå at jeg plutselig har blitt vid. Jeg har jo kjent etter selv, og det stemmer jo. For det er på en måte et ganske "stort tomrom" hvis man kjenner etter med to fingre. Er det normalt at skjelden utvider seg? Skal sies at jeg er 27 og det sårer meg at jeg bare helt plutselig har blitt vid. Vurdere og kjøpe noe fra kondomeriet man kan ha i 🐭 for og trene musklene? Stemmer ikke det? Anonymkode: 9e7b4...7d0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min sier at jeg har blitt så vid. Jeg har aldri født barn, og kan egentlig ikke forstå at jeg plutselig har blitt vid. Jeg har jo kjent etter selv, og det stemmer jo. For det er på en måte et ganske "stort tomrom" hvis man kjenner etter med to fingre. Er det normalt at skjelden utvider seg? Skal sies at jeg er 27 og det sårer meg at jeg bare helt plutselig har blitt vid. Vurdere og kjøpe noe fra kondomeriet man kan ha i 🐭 for og trene musklene? Stemmer ikke det? Anonymkode: 9e7b4...7d0 Uansett om man har født eller ei så må man huske å knipe for å trene musklene der nede uansett.. Skal helst gjøres.. Noen ganger i uka eller noe? Husker ikke helt.. Men ja, man blir jo slapp i en muskel som ikke trenes 😉 Anonymkode: 87097...348 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Spørs om du bruker bekkenbunnsmusklene når du går? Folk som går og løper mye og bruker rumpw, nedre mageregion inkl bekkenbunn, er som regel trange. Du burde gå til fysio og spørre om hvordan tips til å bruke kroppen riktig. Anonymkode: a15ef...005 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett om man har født eller ei så må man huske å knipe for å trene musklene der nede uansett.. Skal helst gjøres.. Noen ganger i uka eller noe? Husker ikke helt.. Men ja, man blir jo slapp i en muskel som ikke trenes 😉 Anonymkode: 87097...348 Haha 😂.. Jeg har som regel vært ganske flink til og knipe, og for og si det sånn, så har vi ofte sex. Og jeg har hat ganske god kontroll på og feks knipe da. Nå sitter jeg og kniper så ofte jeg kan for å stramme opp den slappe skjelden min 😤 Anonymkode: 9e7b4...7d0 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spørs om du bruker bekkenbunnsmusklene når du går? Folk som går og løper mye og bruker rumpw, nedre mageregion inkl bekkenbunn, er som regel trange. Du burde gå til fysio og spørre om hvordan tips til å bruke kroppen riktig. Anonymkode: a15ef...005 Hvordan vet man om man bruker bekkenmusklene når man går? Skal jeg gå til en fysio for og få tips til hvordan å stramme opp skjeden? 😳 Skal sies at jeg ikke trener, og er ikke den mest aktive. Så kanskje derfor jeg har blitt videre med årene, går mer i bil kjøring, jobben min er 50% bil og lite fysisk. Anonymkode: 9e7b4...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Jeg også føler jeg har blitt så vid nedi der.. men jeg har 3 barn, (tatt med KS), men har likevel tenkt at bekkenet og skjeden ble utvidet likevel 🤔 Anonymkode: b810b...59c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet man om man bruker bekkenmusklene når man går? Skal jeg gå til en fysio for og få tips til hvordan å stramme opp skjeden? 😳 Skal sies at jeg ikke trener, og er ikke den mest aktive. Så kanskje derfor jeg har blitt videre med årene, går mer i bil kjøring, jobben min er 50% bil og lite fysisk. Anonymkode: 9e7b4...7d0 Da har du jo svaret selv. Når man beveger seg mye vil mange muskelgrupper aktiveres, inkl bekkenbunn. Når du sitter mye så skjer det motsatte... Anonymkode: a15ef...005 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også føler jeg har blitt så vid nedi der.. men jeg har 3 barn, (tatt med KS), men har likevel tenkt at bekkenet og skjeden ble utvidet likevel 🤔 Anonymkode: b810b...59c Ja, ikke sant. Og det var med KS. Jeg kjenner jo at det kan være trangt og føre 1-2 fingre inn, men så kjenner man på en måte et "hulrom" 1-2 cm inn 🤷🏼♀️. Problemet er jo at jeg føler han ikke får samme nytelse som før. Så jeg kniper, kniper, kniper dagen lang 😂. Om det gjøres riktig vet jeg ikke. Men tenkte da evt og prøve med vekter. For det var så lite hyggelig når han nå har nevnt de 2 siste gangene at min 🐭 har blitt videre enn før😪 Anonymkode: 9e7b4...7d0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har du jo svaret selv. Når man beveger seg mye vil mange muskelgrupper aktiveres, inkl bekkenbunn. Når du sitter mye så skjer det motsatte... Anonymkode: a15ef...005 Ja, men da skal jeg bevege meg mer. Men det har da blitt "slappere" over mange år sånn sett. For han har aldri nevnt det før nå på en måte. Og han ville helt klart gitt beskjed tidligere om det var noe Anonymkode: 9e7b4...7d0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #10 Skrevet 12. juni 2020 Jeg kjenner jo at når jeg kniper, så strammer jeg også nedre mageregion, har dette noe og si? Nå sjekker jeg ut vaginal kuler på kondomeriet, men det er jo et hav og velg i, er ikke så lett og bli klok av alle valgene😅 Anonymkode: 9e7b4...7d0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #11 Skrevet 12. juni 2020 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/Fifty-Shades-vaginakuler-hybrid-78-gram/ Noen som har erfaring med vaginal kuler? Anonymkode: 9e7b4...7d0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #12 Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jo at når jeg kniper, så strammer jeg også nedre mageregion, har dette noe og si? Nå sjekker jeg ut vaginal kuler på kondomeriet, men det er jo et hav og velg i, er ikke så lett og bli klok av alle valgene😅 Anonymkode: 9e7b4...7d0 Da kniper du feil. Anonymkode: 2b11f...183 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #13 Skrevet 12. juni 2020 Jeg synes du er storsinnet jeg, TS, som ikke slengte tilbake "Nei, jeg er ikke videre enn før. Hvis du synes det må det være du som er blitt mindre." Anonymkode: 0d84f...45d 7
Hr. Aktiv Skrevet 12. juni 2020 #14 Skrevet 12. juni 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min sier at jeg har blitt så vid. Jeg har aldri født barn, og kan egentlig ikke forstå at jeg plutselig har blitt vid. Jeg har jo kjent etter selv, og det stemmer jo. For det er på en måte et ganske "stort tomrom" hvis man kjenner etter med to fingre. Er det normalt at skjelden utvider seg? Skal sies at jeg er 27 og det sårer meg at jeg bare helt plutselig har blitt vid. Vurdere og kjøpe noe fra kondomeriet man kan ha i 🐭 for og trene musklene? Stemmer ikke det? Anonymkode: 9e7b4...7d0 Kom deg bort fort som faen. Du har bare blitt tryggere på deg selv og med det så blir du også våtere. Da oppleves du som videre. Så la ham gå og finn deg en skikkelig mann er mitt tips. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #15 Skrevet 12. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs om du bruker bekkenbunnsmusklene når du går? Folk som går og løper mye og bruker rumpw, nedre mageregion inkl bekkenbunn, er som regel trange. Du burde gå til fysio og spørre om hvordan tips til å bruke kroppen riktig. Anonymkode: a15ef...005 Jeg er og har alltid vært trang, men har ikke trent noe særlig på 15 år pga muskelsmerter, så tror nok ikke det alltid stemmer at man blir trang av trening som jogging og lignende🤔 Jeg er forresten 42 år, hvis d har noe å si. Anonymkode: ac2df...3be
Giin Skrevet 12. juni 2020 #16 Skrevet 12. juni 2020 Men hvis du ikke klarer å knipe uten at magen strammer seg, så har du ikke god nok kontakt med musklene. Begynn med å knipe sammen rumpe hullet. Etterhvert klarer du å fokusere mer på å knipe skjeden.
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 12. juni 2020 #17 Skrevet 12. juni 2020 Skjønner ikke denne klaginga om at ei dame er blitt så vid. Lite frekt å si det til sin egen dame. Vid eller trang. Sex er like good. Kanskje det han typen din som er problemet? Begynner kanskje å føle mindre? Du trenger ikke kjøpe noe. Nok med knipeøvelser, men ikke la fyren såre deg med sånne kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #18 Skrevet 12. juni 2020 Har du hørt denne vitsen: Han: Jeg visste ikke at jeg skulle spille i Grieghallen i natt Hun: Jeg visste ikke at du skulle spille med en liten trompet Snu fokuset mot det hvis han begynner igjen med kritikken. Anonymkode: 3fff8...bf0 4
blåbærpai Skrevet 12. juni 2020 #19 Skrevet 12. juni 2020 Enig i samtlige over. Du har blitt vid? Jises. Hva slags mann kommenterer det? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #20 Skrevet 12. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg også føler jeg har blitt så vid nedi der.. men jeg har 3 barn, (tatt med KS), men har likevel tenkt at bekkenet og skjeden ble utvidet likevel 🤔 Anonymkode: b810b...59c Jeg har hatt sex med ei som hadde tatt 3 keisersnitt, ingen vanlige fødsler, og hun er den videste jeg har vært med. Har nå en kjæreste som har født to barn, som er mer enn trang nok for meg. Hun trener mye, og sier hun trener musklene der nede, så det har nok mye å si. Anonymkode: 2c860...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå