AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Har en nabo som har en oppførsel utenfor akseptable grenser. I hovedsak er det festbråk, men også bilkjøring med dunkemusikk til alle døgnets tider alle dager i uka. Det er høy musikk/festbråk minimum hver eneste helg, men i de siste to månedene har det blitt utvidet til bråk i ukedager også. Når det er fest der pågår det en konstant dunking i 6-8 timer av gangen og det er så tett mellom husene her at det ikke mulig å slippe unna. Foreldrene til vedkommende er tydeligvis ikke tilstede og lar ungdommen holde på. Har kontaktet politiet tidligere uten at det har skjedd noe som helst. Har innsett at jeg må flytte fordi det har begynt å påvirke helsen og det svirrer i hodet mot hver eneste helg fordi det aldri er fred å få. Bør jeg anmelde for at det skal ta slutt eller hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 98119...efa
Antiviruset Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en nabo som har en oppførsel utenfor akseptable grenser. I hovedsak er det festbråk, men også bilkjøring med dunkemusikk til alle døgnets tider alle dager i uka. Det er høy musikk/festbråk minimum hver eneste helg, men i de siste to månedene har det blitt utvidet til bråk i ukedager også. Når det er fest der pågår det en konstant dunking i 6-8 timer av gangen og det er så tett mellom husene her at det ikke mulig å slippe unna. Foreldrene til vedkommende er tydeligvis ikke tilstede og lar ungdommen holde på. Har kontaktet politiet tidligere uten at det har skjedd noe som helst. Har innsett at jeg må flytte fordi det har begynt å påvirke helsen og det svirrer i hodet mot hver eneste helg fordi det aldri er fred å få. Bør jeg anmelde for at det skal ta slutt eller hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 98119...efa På dagtid utenfor helgene må du nok tåle en del. Men på kveldstid og natt er det en helt annen sak. https://tonsbergadvokatene.no/fagomrader/sa-mye-nabostoy-ma-du-tale Jeg ville snakket med eieren av huset! Tatt det opp med vedkommende på en rolig og saklig måte. Det er ikke sikker eier vet om hva poden driver på med. Begynn der før du anmelder, det vil alltid skape vondt blod. Men om det ikke retter seg ville jeg gjort det, om du selv mener i forhold til linken ovenfor at det er innenfor. Selge er siste utvei alltid for min del. Har hatt noen tullinger som festet vilt om natten som naboer tidligere. Ringte politiet og de kom og stengte ned hele sjappen. De kom da det var på det verste Heldigvis. Etter dette? Problemet borte. Ungdommene fikk klar beskjed på at neste gang ble musikk anlegget beslaglagt. Det gjorde susen.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 4 hours ago, Antiviruset said: På dagtid utenfor helgene må du nok tåle en del. Men på kveldstid og natt er det en helt annen sak. https://tonsbergadvokatene.no/fagomrader/sa-mye-nabostoy-ma-du-tale Jeg ville snakket med eieren av huset! Tatt det opp med vedkommende på en rolig og saklig måte. Det er ikke sikker eier vet om hva poden driver på med. Begynn der før du anmelder, det vil alltid skape vondt blod. Men om det ikke retter seg ville jeg gjort det, om du selv mener i forhold til linken ovenfor at det er innenfor. Selge er siste utvei alltid for min del. Har hatt noen tullinger som festet vilt om natten som naboer tidligere. Ringte politiet og de kom og stengte ned hele sjappen. De kom da det var på det verste Heldigvis. Etter dette? Problemet borte. Ungdommene fikk klar beskjed på at neste gang ble musikk anlegget beslaglagt. Det gjorde susen. En prat er sikkert det mest fornuftige. Har ikke noe problem med lyd på dagtid, men når det er dunking både fredag og lørdag kveld +++ så blir det litt for heftig og slitsomt. Merkelig at ungdommer på 18-19 år ikke ser ut til å lært noe slags respekt for andre mennesker. Bra problemet løste seg for din del Uniform pleier å funke mot det meste. Anonymkode: 98119...efa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Snakk med de først og se. Hvis ikke det hjelper ringer du politiet til de faktisk kommer. Jeg kan love deg at de kommer til slutt. Anonymkode: ea8b0...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå