Gå til innhold

Gynekolog så eggpose i dag og anslo eggløsning om noen dager, men har eggløsningsslim nå..??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var til UL i dag og gyn så stor eggpose! Fikk beskjed om at vi skulle begynne samleie fra i morgen og til litt utpå neste uke. Hun mente altså at eggløsning vil skje en gang i neste uke, men nå i kveld har jeg plutselig murringer og etter å ha vært på do nettopp fikk jeg kladeiser med slim på papiret! Hva skjer?? Har jeg eggløsning? Hvordan er det mulig?! 

Anonymkode: e6735...c58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har el slim i flere dager 

Anonymkode: 0e237...99d

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har el slim i flere dager 

Hvordan vet du da når du har eggløsning?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får veldig vondt i magen og det slår ut på el test 😊 kjenner murringer og sånt ellers men får veldig vondt den dagen det slår ut på el test

AnonymBruker
Skrevet

Eggløsning kommer som regel noen dager etter slimet! Det fant jeg ut sist jeg ble gravid..hadde sex sånn 4-5 dager etter slimet. Bruk en test og sjekk fra i dag?

Anonymkode: 4e924...a2c

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får veldig vondt i magen og det slår ut på el test 😊 kjenner murringer og sånt ellers men får veldig vondt den dagen det slår ut på el test

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eggløsning kommer som regel noen dager etter slimet! Det fant jeg ut sist jeg ble gravid..hadde sex sånn 4-5 dager etter slimet. Bruk en test og sjekk fra i dag?

Har dere noen test å anbefale? Har aldri brukt det og har ikke peiling! Når bør jeg ta testen?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen test å anbefale? Har aldri brukt det og har ikke peiling! Når bør jeg ta testen?

Jeg har kjøpt test fra apoteket og billige-tester. De funker ikke så bra på meg siden jeg har pcos, men tror de funker bra på de fleste. I pakningsvedlegget står det når du kan begynne å teste, utifra hvor lang syklus du har😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...