AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Så jeg er på jakt etter en ny sommerjakke. En som sitter godt rundt midjen , men ikke er stram rundt skuldre og bryst. Jeg har timeglassfigur. Gjerne legg ved et bilde 😊 Anonymkode: 7a158...1ca
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dongerijakke ? Anonymkode: 927c6...62d Vel, jeg har prøvd å lett, men alle er enten lange Med knytte eller for korte Anonymkode: 7a158...1ca
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg har prøvd å lett, men alle er enten lange Med knytte eller for korte Anonymkode: 7a158...1ca Dongerijakke er perfekt på sommeren, men det finnes forskjellige typer, så du må jo bare finne en type du liker. Jeg bruker alt av "lette" jakker på sommeren. En fin eller kul skjorte fungerer også som "jakke" på sommeren. Anonymkode: 184d0...20c
tirben Skrevet 14. juni 2020 #8 Skrevet 14. juni 2020 Olajakke passer nesten til alt på sommeren, og finnes i utallige fasonger. Du må bare lete til du finner en som passer deg og din kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå