Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

🙂 men seriøst? Norske menn er pene, kjekke og iblant morsomme og sjarmerende. Men sexy?  Italienske menn er ofte det. De har attituden og BLIKKET. Og andre også.

Men jeg har seriøst ikke opplevd en norsk sexy mann??! Jan Thomas blir alt for mye, så det blir bare underholdning. Kanskje Harlem?? 

Vet dere om noen? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? said:

🙂 men seriøst? Norske menn er pene, kjekke og iblant morsomme og sjarmerende. Men sexy?  Italienske menn er ofte det. De har attituden og BLIKKET. Og andre også.

Men jeg har seriøst ikke opplevd en norsk sexy mann??! Jan Thomas blir alt for mye, så det blir bare underholdning. Kanskje Harlem?? 

Vet dere om noen? 

Det eksotiske er ofte mer sexy. Norske menn blir set på som sexy i Italia feks. Har aldri dratt så mye damer som jeg har gjort i Spania, Italia og Frankrike. 

Anonymkode: 24710...73d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lasse Matberg. Mann nok så det holder 🤤

Anonymkode: a6bc7...d01

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig, vi henger på KG.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De norske mennene er ikke så romantiske, men ser mange som er sexy. De spanske, italienske og greske ( de jeg har møtt), er ofte veldig sexy og pågående. Ikke så rart kanskje at vi blir betatt når de setter igang å flørte, men mange av disse er opplært til å nedlegge damer. Husker en gang jeg var 18 år, min første tur til Spania. Uerfaren var jeg og ble satt ut av oppmerksomheten jeg fikk, blond og blåøyd ( ikke naiv).Husker jeg gikk på stranda og en guttunge kom bort til meg og lurte på om jeg ville ha sex. No thanks.

Anonymkode: b2787...df3

• Liker 2
Skrevet

Jupp. Gift med en :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart de finnes! "Blikk" inkludert. :) 

Men jeg tenker det kommer litt an på hva man synes er sexy. Det som er sexy for meg kan være totalt uinteressant for deg, og omvendt. Jeg blir i alle fall mo i knærne på daglig basis, av en fyr som ikke engang forsøker å flørte (håper og tror jeg - han er gift). Men for et blikk! 😍 

Anonymkode: f5ae1...35b

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eksotiske er ofte mer sexy. Norske menn blir set på som sexy i Italia feks. Har aldri dratt så mye damer som jeg har gjort i Spania, Italia og Frankrike. 

Jepp. Tok masteren min i Frankrike. Har aldri følt meg så ettertraktet. Men det har kanskje med dynamikken å gjøre også? Når de oppfører seg så feminint, så føler man seg meg attraktiv og kanskje blir man det også da?

Anonymkode: 2e9e0...c0a

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De norske mennene er ikke så romantiske, men ser mange som er sexy. De spanske, italienske og greske ( de jeg har møtt), er ofte veldig sexy og pågående. Ikke så rart kanskje at vi blir betatt når de setter igang å flørte, men mange av disse er opplært til å nedlegge damer. Husker en gang jeg var 18 år, min første tur til Spania. Uerfaren var jeg og ble satt ut av oppmerksomheten jeg fikk, blond og blåøyd ( ikke naiv).Husker jeg gikk på stranda og en guttunge kom bort til meg og lurte på om jeg ville ha sex. No thanks.

Anonymkode: b2787...df3

Dette tror jeg er mer et utslag av at de tror norske jenter er lette på tråden. 

Anonymkode: 2e9e0...c0a

AnonymBruker
Skrevet

Så en artikkel om Jon Venus i dag, aldri hørt om fyren før, men han var da ganske sexy.
Ellers så er det jo masse sexy menn, men de er vel ikke kjendiser så det er lite vits å sitte å ramse opp random navn som man kjenner.

Anonymkode: 616bb...2a1

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2020 den 18.17, AnonymBruker skrev:

Samme her. 

Anonymkode: 1d2b8...395

AnonymBruker
Skrevet

Etniske nordmenn er ikke en sexy rase etter min mening. Kan heller ikke komme på en kvinne jeg synes utstråler dette uten at det blir tacky. 

Anonymkode: bcf5f...e61

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Atle Pettersen er noe sexy. 

Anonymkode: ada99...d01

AnonymBruker
Skrevet

Hva med han som spilte varg Veum?   Også Viggo Mortensen da! Dansk er jo så og si norsk.

Anonymkode: c049f...c5c

Skrevet

Min egen samboer 🤩 høy, muskuløs, definerte håndledd og hender, skarp kjeve, balanserte ansiktstrekk, blågrå øyne med et klart blikk, passe fyldige lepper, mørkeblondt hår og gylden glød i huden.

Litt som hemsworth-brødrene eller Jamie fra outlander.

Men sist men ikke minst: ydmyk, snill, til å stole på, ikke høy på seg selv, stødig psykisk, glad i å trene og holde seg i form, familieorientert og mer verpesyk enn jeg er. 😌 Personlighet kan jo også være sexy, ikke bare utseende.

Funker ikke hvis han er sexy men alt for høy på seg selv. Da tror jeg aldri at jeg ville kunne stole på han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...