AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Del Skrevet 12. juni 2020 Hele ananasen på toppen knakk rett av 🙈 Hva gjør jeg nå? Er det håp eller kan ananasen bare kastes? Regner med at det er håp for selve planten? Anonymkode: 73a61...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Del Skrevet 12. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele ananasen på toppen knakk rett av 🙈 Hva gjør jeg nå? Er det håp eller kan ananasen bare kastes? Regner med at det er håp for selve planten? Anonymkode: 73a61...994 Hva knakk av og hva er under det som ble knekt? Bilde? Anonymkode: c4160...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Del Skrevet 12. juni 2020 Er det en slik eller en ekte ananas som du plantet selv? Anonymkode: c4160...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Del Skrevet 12. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva knakk av og hva er under det som ble knekt? Bilde? Anonymkode: c4160...149 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det en slik eller en ekte ananas som du plantet selv? Anonymkode: c4160...149 Det er en sånn en som på bildet her Den knakk et par cm under selve ananasen. Anonymkode: 73a61...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 12. juni 2020 #5 Del Skrevet 12. juni 2020 Litt nede på sida her står det at du kan lage ny plante av ananasen: https://www.plantorama.dk/guide/bolig/groenne-stueplanter/kan-ananasplante-hjaelpe-mod-snorken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Del Skrevet 12. juni 2020 40 minutter siden, cleangal skrev: Litt nede på sida her står det at du kan lage ny plante av ananasen: https://www.plantorama.dk/guide/bolig/groenne-stueplanter/kan-ananasplante-hjaelpe-mod-snorken Takk Anonymkode: 73a61...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Del Skrevet 13. juni 2020 Synes å ha hørt at ananasplanter produserer kun én ananas? Men planten kan jo være fin å ha likevel:-) Anonymkode: 0f039...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Del Skrevet 13. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes å ha hørt at ananasplanter produserer kun én ananas? Men planten kan jo være fin å ha likevel:-) Anonymkode: 0f039...a1d Ja virker som om det stemmer... Irriterende nok hadde jeg AKKURAT kjøpt planten. Den sto i baksetet på bilen og vipps kom en syklist som ikke overholdt vikeplikten og jeg måtte bråbremse. Planten kantet og der knakk ananasen tvert av 🙄 Planten er jo fin uansett, men litt irriterende skal jeg ikke nekte for at det er... Den var jo kulere med ananasen på toppen. Nå er iallfall ananasen plantet om så får vi se om det kan føre til en ny plante Anonymkode: 73a61...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Del Skrevet 13. juni 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja virker som om det stemmer... Irriterende nok hadde jeg AKKURAT kjøpt planten. Den sto i baksetet på bilen og vipps kom en syklist som ikke overholdt vikeplikten og jeg måtte bråbremse. Planten kantet og der knakk ananasen tvert av 🙄 Planten er jo fin uansett, men litt irriterende skal jeg ikke nekte for at det er... Den var jo kulere med ananasen på toppen. Nå er iallfall ananasen plantet om så får vi se om det kan føre til en ny plante Anonymkode: 73a61...994 Det blir spennende å se! Har tenkt på å prøve det selv faktisk Anonymkode: 0f039...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #10 Del Skrevet 13. juni 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir spennende å se! Har tenkt på å prøve det selv faktisk Anonymkode: 0f039...a1d Skal prøve å huske og oppdatere tråden Anonymkode: 73a61...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #11 Del Skrevet 25. juni 2020 Da har den lille ananasplanten fått tre små røtter Ca 0,5 til 1cm. Vet noen kloke hodet når den bør settes over i jord? Vil helst ikke gjøre det for tidlig. Anonymkode: 73a61...994 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå