Gå til innhold

Noen som har hatt trekant i et forhold og angret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst mer vanlig med trekant enn hva de fleste tror, og risikoen for å miste kona er neppe større der enn på andre områder. Uansett ville det absolutt ikke vært noe tap å miste ei jente som heller ville være sammen med en annen.

Selv finnes jeg ikke bekymra for denslags - trekant er slik vi ser det tvert imot noe som krydrer sexlivet og dermed styrker forholdet - iallefall vårt da vi nok er langt mer enn middels opptatt av sexlivet vårt - vår oppskrift til hvorfor vi er genuint nyforelska etter mange år sammen. Hun er den deiligste og søteste dama i verden 🤗

Anonymkode: e441d...ee9

Tenker ditt og forholdet jeg beskrev ikke kan sammenlignes. Kos dere. 

Anonymkode: c88fc...91b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2020 den 6.08, AnonymBruker skrev:

En kamerat ville invitere meg fordi jeg hadde ett godt forhold til både ham og kona hans men jeg takket nei.

De gjennomførte det med en annen felles venn av oss og 8 måneder senere gikk han fra henne tror ikke han var forberedt på følelsen som skulle komme.

Jeg fikk intrykket av at det var hu som virkelig ville det og han hadde foreslått meg som en mulig tredjepart noe hun gjerne ville, det at han bare gikk fra henne sjokkerte henne fordi han hadde ikke sagt noe men tror det gnagde på ham.

Jeg så hvordan han som vanligvis var en sosial og pratsom kar var mer stille og fjern etterpå og vår felles kamerat skjønte med en gang hva det gjaldt vi tre hadde vært venner siden barneskolen, vi tre var som brødre som altid fant på sprell men etter den kvelden har vi tre aldri hengt sammen igjen.

Jeg var på en måte midt i mellom der og er egentlig glad jeg sa nei nå fordi jeg har ett vennskap til begge karene men vi hengte aldri sammen som den trioen vi var lenger.

Det kjipe at han med kona hadde barn og jeg og kameraten vår (han som deltok på trekanten ) var som onkler for de unga.

Jeg blir bare trist helt ærlig...

Anonymkode: 7136d...8c6

Uff, dette var en trist historie. Særlig med tanke på ungene.... må gjennomleve en skilsmisse og miste voksenpersoner i livet sitt bare for voksnes kortvarige seksuelle nytelse. Et forhold røk, en vennegjeng ble splitta og barn opplevde skilsmisse bare for noen timers sex. Mange liv ble forandret.

Man MÅ ikke sette alle fantasier ut i livet.

Anonymkode: 15740...35a

• Liker 4
Skrevet

Har hatt trekant med en ekstra dame i et tidligere forhold. Det var ikke jeg som tok initiativet, men jeg var ikke veldig vond å be heller. Hun hadde hatt et par trekanter tidligere, både med to gutter og henne og to jenter og henne. Det ble sånn passe suksess. Ikke noen dårlig opplevelse, men ikke kjempebra heller, liksom. Det ble slutt omtrent et år etter trekanten, men trekanten hadde ingenting med saken å gjøre. Både jeg og kona kjente litt på sjalusi i etterkant, men fikk prata oss fint gjennom det. Jeg angrer ikke, men det er mer en følelse av at "ok, da har jeg gjort det også", enn en følelse av "shit, det vil jeg gjerne gjøre igjen". 

AnonymBruker
Skrevet

Dama og jeg tok med ei fra byen. Hadde trekant sammen og det var heftig. Jeg gjorde noe jeg kanskje ikke burde gjort. Hun vi møtte på byen var lekker, hun hadde ikke så mye sex med dama, men litt. Hun var mest opptatt av å tilfredsstille meg. 

Jeg ble kåt og lot orgasmen gå inne i henne, kåtheten tok overhånd. Det ble en rar stemning fra dama mi. Fikk senere høre at jeg ble personlig involvert når dama fra byen fikk min orgasme i seg, ble mye sjalusi som førte til at dama ble mye sur på meg, kan skjønne det. 

Det endte med brudd og kort tid senere ble jeg sammen med hun vi tom med fra byen. 
Kan hende hun hadde en baktanke med å gi alt for meg for at jeg skulle like henne. Ja ja hun er søt og har mye god sex sammen. Så trekant endte med brudd. 

Anonymkode: 8a7d7...809

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff, dette var en trist historie. Særlig med tanke på ungene.... må gjennomleve en skilsmisse og miste voksenpersoner i livet sitt bare for voksnes kortvarige seksuelle nytelse. Et forhold røk, en vennegjeng ble splitta og barn opplevde skilsmisse bare for noen timers sex. Mange liv ble forandret.

Man MÅ ikke sette alle fantasier ut i livet.

Anonymkode: 15740...35a

Ja det var ikke greit det verste er at kompisen min (altså han som var gift med henne) måtte se på mens hun ble pult av den andre kameraten min og tror det varige mentale bildet ble for mye for ham,

Vi har jo karer her inne som nærmest sitter å skryter av at de har greid å ødelegge forholdene til andre her inne å gjør narr av ektemannen som foreslo dette.

Men her var det kona som ville ha ett sånt forhold og det var han som gikk fra henne selv om hun virkelig ville redde forholdet.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var ikke greit det verste er at kompisen min (altså han som var gift med henne) måtte se på mens hun ble pult av den andre kameraten min og tror det varige mentale bildet ble for mye for ham,

Vi har jo karer her inne som nærmest sitter å skryter av at de har greid å ødelegge forholdene til andre her inne å gjør narr av ektemannen som foreslo dette.

Men her var det kona som ville ha ett sånt forhold og det var han som gikk fra henne selv om hun virkelig ville redde forholdet.

Dersom noen skryter av å ha ødelagt andres forhold/ekteskap, så fortjener de å bli impotente for ikke å spre sine idiotgener til kommende generasjoner.

Kameraten din kan takke seg selv. Man må bruke hue og være 100% klar over hva trekant innebærer - før man gjør det. Klart det vil komme stikk av sjalusi innimellom, men de må man alltid svelge for moroa - og aldri ta opp med partneren. Gleden over deilig grensesprengende sex må overgå på lang vei sjalusien... hvis ikke må man bare glemme å ha trekant med kona og en annen mann!

Selv skal vi treffe vår faste knullevenn i morgen, og det har vi gjort så mange ganger at det takler vi helt fint. Han hadde henne også alene engang en times tid, og det gjorde meg bare enda kåtere selv om stikket av sjalusi jo var der - no problem 👍🤗

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom noen skryter av å ha ødelagt andres forhold/ekteskap, så fortjener de å bli impotente for ikke å spre sine idiotgener til kommende generasjoner.

Kameraten din kan takke seg selv. Man må bruke hue og være 100% klar over hva trekant innebærer - før man gjør det. Klart det vil komme stikk av sjalusi innimellom, men de må man alltid svelge for moroa - og aldri ta opp med partneren. Gleden over deilig grensesprengende sex må overgå på lang vei sjalusien... hvis ikke må man bare glemme å ha trekant med kona og en annen mann!

Selv skal vi treffe vår faste knullevenn i morgen, og det har vi gjort så mange ganger at det takler vi helt fint. Han hadde henne også alene engang en times tid, og det gjorde meg bare enda kåtere selv om stikket av sjalusi jo var der - no problem 👍🤗

Jævla uempatiske rasshøl akkurat slike som deg jeg sikter til

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jævla uempatiske rasshøl akkurat slike som deg jeg sikter til

Tviler på at noen i denne verden bryr seg om hvem du sikter til, lille venn. Måten du uttrykker deg på mot andre, sier mer enn nok om hvem og hva du er. En slik som ingen gidder bry seg med 😂

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at noen i denne verden bryr seg om hvem du sikter til, lille venn. Måten du uttrykker deg på mot andre, sier mer enn nok om hvem og hva du er. En slik som ingen gidder bry seg med 😂

Aha at du gjør narr av kompisen er greit liksom ?  enda jeg delte en historie her som ikke var positiv som fikk store følger for mange, sier jaggu litt mer om deg enn det gjør om meg du som startet dette ikke meg.

Gjest warpen
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg mann men etter å ha lest det du skrev til ham og du som nærmest gjorde narr av kompisen hans å driver å skryter her inne kanskje ha litt selvinnsikt selv kanskje før du skal belære andre.

Etter å ha sett postene dine så virker du som om du bare troller her inne, alle er ikke som deg hvis du og kona har det greit sånn fint men du virker jo fullstendig ut av stand til å forstå at dette ikke er for alle.

Endret av warpen
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt endel trekant og partnerbytte og sånt. Det vi følte var viktig for oss, var at samme kjønn var den som sto for samtalene i forkant. Dvs at min mann var den som avtalte og snakket med den andre mannen, da var det liksom mer hans greie og han hadde kontrollen over hva som ble avtalt. Vi slapp også at mennene forsøkte å avtale med meg i etterkant, all den tid de ikke hadde noe kontaktinformasjon til meg. Er endel menn som forsøker å flørte og treffe alene i etterkant, vi tok bort den muligheten.
Og en annen ting som var viktig for oss var etterpå, at vi brukte tid på hverandre med å lande etterpå. at vi koste, hadde sex eller tok oss en lang dusj eller bad sammen. Rett og slett bare avsluttet med egentid med kun oss to der vi koste oss ekstra mye sammen.

Anonymkode: 5ec57...2b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...