Gå til innhold

Kjenner dere når sæden kommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere når sæden kommer inni dere, hvordan føles det? Og kjenner dere det hvis han kommer i anus?

Anonymkode: 1db36...5fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner sæden, og at mannen blir annerledes i bevegelsene og ofte litt stivere rett før han kommer. Anbefaler deg å prøve det live 👌

Anonymkode: 3b5b2...276

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner dere når sæden kommer inni dere, hvordan føles det? Og kjenner dere det hvis han kommer i anus?

Anonymkode: 1db36...5fe

Personlig merker jeg det best i fitta, men aller helst vil jeg jo ha den i munnen. Det er jo så godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: f5310...39e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjenner tydelig når penis «fyrer av», men er nok mer sammentrekningen i penis jeg kjenner enn selve sæden.

Anonymkode: e1375...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke selve sæden nei, men kjenner rykningene i penis og selvfølgelig at mannens bevegelser endrer seg. 

Anonymkode: bc06d...355

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner at mannen kommer ja, men ikke selve sæden.

Anonymkode: 16c3f...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 35 her som tenner på denne aldersgruppen og er ikke inntresert i forhold i det hele tatt og tror dette stemmer. Jeg har 3 ff og alle er i denne aldersgruppen som føler det samme som meg.

Anonymkode: 23ed7...a42

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinne 35 her som tenner på denne aldersgruppen og er ikke inntresert i forhold i det hele tatt og tror dette stemmer. Jeg har 3 ff og alle er i denne aldersgruppen som føler det samme som meg.

Sorry. Feil tråd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at han kommer. Bortsett fra de gangene en fyr prøver å holde igjen, men så kommer litt?  Og heller ikke blir slapp etterpå, men heller ikke helt stiv før etter en liten stund.

Selve spruten er det sjeldent jeg kjenner, men det har skjedd. Kan være pikken er på vei ut akkurat da og det blir litt mer mellomrom? Men som regel er det andre ting som gjør at jeg kjenner at han kommer. 

I munnen også så kan jeg kjenne at det blir varmt i stedet for en hard sprut liksom.

Anonymkode: 52387...51e

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kjenner jeg. Litt sånn pulserende følelse mot toppen av skjeden. 

Anonymkode: 650ae...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...