AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Hei Jeg er i prosessen med å søke på lærerjobber til høsten da jeg nettopp ble ferdig med PPU. Jeg søker litt overalt nå, men jeg stusser litt på om jeg kan søke på barneskoler. PPU gir godkjent lærerutdanning helt ned på 5. trinn, men jeg er fortsatt litt usikker på om jeg kan søke på stillinger med formuleringer som at det er krav om "godkjent utdanning for barnetrinnet". Er det sånn at 5.-7. trinn teller som "mellomtrinn"? Er det noen her som kan svare på det? Anonymkode: 96597...787
Caeruleus Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Du kan søke på jobber fra 5-7 i grunnskole, men ikke 4. trinn og nedover:)
Caeruleus Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 https://www.udir.no/regelverk-og-tilsyn/skole-og-opplaring/saksbehandling/larerkompetanse/#barnetrinnet-1.-7.-trinn
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Mellomtrinnet er en del av barnetrinnet. Så så lenge det ikke står spesifisert i utlysningen at stillingen er i 1.-4. klasse, er du kvalifisert. Anonymkode: d3500...f63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå