Gå til innhold

te til kakebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker man å ha te i tillegg til kaffien til kakene? Og i såfall hva slags te og hvor mye må man beregne?En kanne med vann eller er jeg helt på jordet? Vi skal ha frukt til velkomst, og kaffi, trenger man te der oxo, eller holder det med drink, kaffi og brus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå drikker jeg ikke kaffe så ofte (helst kaffe latte) og min erfaring er at det ikke så ofte serveres te i selskaper. Er det endelig te er det gjerne frukt-te og jeg vil helst ha vanlig sort te :-? Vanskelig? Kanskje.

Du kan jo kjøpe en eske med forskjellig frukt-te og og en eske med vanlig te. 1 termos holder sikkert - vi er ikke så mange te-drikkere.

Gjest lindas
Skrevet

vi kommer til å ha te og kaffe, et par kanner vann burde holde, og er det for lite er det jo bare og koke mer(ha en vannkoker klar)... hva slags te du burde ha re jo dpp til deg, men jeg kommer til å ha litt av hvert... frukt,urte og vanlig... :-)

Skrevet

Vi drikker bare te-ikke kaffe. Vi skal ha en kanne med varmt vann stående fremme, og så blir det satt frem litt forskjellige typer te og sukker/suketter. :)

Skrevet

kaffe må man jo ha uansett da:) vi kan jo ikke vite hva alle gjestene liker best heller da...! Så da blir det både kaffe, te, brus, conjak og baileys:) og evnt rester fra øl og vin fra middagen

Skrevet

Vi hadde både te og kaffe i vårt bryllup.

Og det ble drukket en del te.

Skrevet

Jeg syns te er en naturlig del av kakebordet! I min familie er det mange som foretrekker te, så det er alltid en kanne te i tillegg til kaffe i kakeselskaper. Kjøp litt forskjellige teposesorter, og kok opp en tv-kanne med vann (pass på at den ikke er brukt til kaffe før,setter lett smak).

• Liker 1
Skrevet

Poser med litt frukt-te, litt grønn te og litt svart te bør gjøre susen. Som det allerede er nevnt så er det lurt å ha en vannkoker tilgjengelig for å koke vann ved behov. Sukker og suketter er også lurt å ha. Som svart te ville jeg heller ha kjøpt earl grey i stede for yellow label, de fleste som drikker te liker earl gray bedre.

Vi hadde te i løsvekt i vårt bryllup, det er litt stiligere og smaker litt bedre, men opp til deg hvor mye du vil legge i det.

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe og setter stor pris på å få servert te i typisk "kaffe.sammenhenger". Dersom det ikke blir for mye bry ville jeg nok anbefalt diverse god te i løsvekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...