Gå til innhold

Kjæresten min respekterer ikke grensene mine helt..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han er kåt vel og merke. I vanlige settinger er han verdens snilleste, veldig respektfull, behandler meg supert. Men når han er kåt er det som om han mister kontrollen litt. 

Jeg er veldig seksuell av meg, så jeg har aldri sagt nei til sex med han når han har tatt initiativ. Men av og til så er det ting han gjør i senga som jeg absolutt ikke liker. F.eks i dag; vi har sex, og uten forvarsel forsøker han å føre penis inn i analen. Av og til kan jeg ha lyst til å ha analsex, men jeg setter pris på å bli spurt først, og at det må varmes opp først med fingre, og så vil jeg at det skal brukes glidemiddel. Hvis ikke så gjør det vondt for meg. Dette respekterte han ikke i dag, jeg tok flere ganger penis vekk fra analen min, og jeg sa at det gjør vondt uten oppvarming, men han bare førte den tilbake, og tok vekk hendene mine. Han respekterte ikke at jeg sa nei. Så jeg ga opp, jeg lot han gjøre som han ville. Jeg lå på mage, og han lå over meg, så det var uansett ikke en situasjon der jeg kunne reist meg og gått. Dette med analsex har vært en gjenganger, han presser meg, og han vil helst at det skal gjøres uten oppvarming virker det som. 

Etterpå at vi er ferdig er det akkurat som han angrer seg, han er fin og snill igjen. Sier at jeg ikke trenger å gjøre ting jeg ikke har lyst til, sier at han respekterer meg, at han aldri vil gjøre meg vondt. Jeg har noen blåmerker etter at han har vært litt vel hardhendt i senga, og han unnskylder seg veldig og sier at han aldri skal gjøre det igjen. Men når han er kåt er det som om han har glemt alt dette. Jeg har forsøkt å snakke med han, og han er verdens mest forståelsesfulle, men det blir glemt når vi er i en seksuell situasjon. 

Hva gjør jeg? Jeg elsker han, jeg digger å ha sex med han, men jeg er så lei av å ha smertefulle opplevelser hele tiden...:( 

Anonymkode: 8dc9b...891

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker.. Skal vi se.. Hva kan vi anbefale deg å gjøre.. Dette var ikke lett.. En komplisert sak dette. 

Har du rådført deg med et av hans søsken, kanskje en tante, nei, moren hans bør du rådføre deg med. Eller du TS, hva med totalt ukjente på et forum? 

Vent nå litt, gjaldt ikke dette partneren din, kunne det være en ide å snakke med han om det? 

Anonymkode: 74e1e...d7b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tenker.. Skal vi se.. Hva kan vi anbefale deg å gjøre.. Dette var ikke lett.. En komplisert sak dette. 

Har du rådført deg med et av hans søsken, kanskje en tante, nei, moren hans bør du rådføre deg med. Eller du TS, hva med totalt ukjente på et forum? 

Vent nå litt, gjaldt ikke dette partneren din, kunne det være en ide å snakke med han om det? 

Jeg har jo gjort det. Og som sagt - da er han verdens mest forståelsesfulle. Sier at jeg aldri skal gjøre noe som jeg ikke har lyst til. Problemet er at han tydeligvis har glemt dette når vi har sex. 

• Liker 2
Skrevet

"Dump ham" er faktisk det beste, og eneste svaret, her. Når noe såpass grunnleggende som respekt og aksept for seksuelle grenser mangler er det ikke mye å jobbe videre med.

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har jo gjort det. Og som sagt - da er han verdens mest forståelsesfulle. Sier at jeg aldri skal gjøre noe som jeg ikke har lyst til. Problemet er at han tydeligvis har glemt dette når vi har sex. 

Dette er ikke en "mann" du skal omgås. Kom deg vekk, dette kan utarte seg stygt. Hvis han ikke respekterer deg, finn deg noen som gjør det. Han voldtar deg

Anonymkode: 02aef...bd4

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Enig med siste svar. Respekterer han ikke dine seksuelle grenser, da har han ikke noe å gjøre i livet ditt.. 

Anonymkode: 89b6a...f12

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke en dritt hva han sier, så lenge det han farer med tydeligvis er tomme ord. Dette er en gjenganger i saker med partnermisbruk: skal aaaldri gjøre det igjen, neeeeidaaa.. Kom deg vekk, denne fyren er en voldtektsmann. Selv om han er for dum til å skjønne det selv. 

Anonymkode: 01b12...765

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

TS, da pakker du sekken og forlater han. Ta ansvar for deg selv. 

• Liker 15
Gjest snødråpe
Skrevet

Han voldtar deg regelmessig og du lurer på hva du skal gjøre med det? Nuvel. Det er ganske vanlig strategi blant de som voldtar ofte å være ekstra snill etterpå for å forvirre offeret. Hvem vil ane hva de driver med når de er så "snille" etterpå? Det er veldig vanlig å bli forvirret av den type signaler. Han voldtar deg i senga, men han er jo så snill ellers, så han kan ikke mene det? Men jo, det kan han, og dette er bevisst strategi for å lure deg. Ring en venn eller familie, ta med deg mobil og penger og reis dit. Etterpå send melding til kjæresten om at dere har slått opp og få hjelp til å hente tingene. Ikke møt han alene, det er farlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Det han driver med er overgrep, noe han er fullt klar over selv. Vær så snill, kom deg vekk... Sosiopater er flinke til å komme med fine ord.

Anonymkode: 6aedb...9ae

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det han driver med er overgrep, noe han er fullt klar over selv. Vær så snill, kom deg vekk... Sosiopater er flinke til å komme med fine ord.

Anonymkode: 6aedb...9ae

Enig! Det at han sier at han respekterer deg og skal ikke gjøre det kan være at han manipulerer deg

Anonymkode: 03221...1a3

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Han voldtar deg, og SIER etterpå at du ikke trenger å gjøre noe du ikke vil? At han respekterer deg? Han respekterer deg ikke når han voldtar deg!! Da GJØR HAN TING DU IKKE VIL!! Du sa nei, han svarte med å voldta deg! "Snill og grei ellers". Ja, alle er snille i mellom... Ikke bare voldtektsmenn, men også psykopater og mordere. Man kan ikke trylle vekk en voldtekt med å være snill ellers. Man kan ikke trylle vekk en voldtekt med å si at du ikke trenger å gjøre noe du ikke vil. Han TVANG jo seg inn i analen din for F"%%&!!! Anmeld dritten, og dump han! Aldri få barn med denne voldsmannen!

Anonymkode: 76025...5be

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så se naiv du er, lar han utnytte å bruke deg som han vil. Så spiller han empatisk mot deg etterpå.

Du er BLIND av forelskelse.

Tenker mer på hvor gammel du er, 18-20?

Det kryr av menn der ute, ikke velg den verste.

Anonymkode: 8cd85...4b1

• Liker 13
Skrevet

Du lar være å ha sex med ham til han behandler deg ordentlig. Det han driver med der, er tilnærmet lik voldtekt. Å si at han respekterer deg, når han overhodet ikke gjør det, ikke tar et nei for et nei, gang på gang, tyder på absolutt null selvinnsikt. 

Har du sagt dette til ham? Hvordan du føler det? Jeg ville rett og slett nektet å ha sex før han tok dette til seg. Og om han så fortsatte, ville jeg dumpet ham. Å krenke kroppen din på den måten, mot din klart uttrykte vilje, er voldtekt. 

Anonymkode: 01b12...765

Det er ikke «tilnærmet likt» det er voldtekt.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være troll. Det er jo åpenbart voldtekt? Hvordan kan du like å være med en fyr som holder på sånn? Kun fordi han er typen din så er det greit at han gjør deg vondt? Kun fordi han er kjekk og deilig og god å ha sex med, så er det greit at han tvinger seg inn i endetarmen din? 

Om du er "lei av smertefulle opplevelser"... Da dumper du til helvete den tosken du er sammen med, setter ned foten eller så får du bare bite det i deg. Greit at han ikke har selvinnsikt, men det har ikke du heller om du mener du er sammen med verdens mest respektfulle mann som tvinger pikken sin inn i rumpa di når dere har sex!!!!! 

Anonymkode: b16ab...89d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva han sier betyr ikke en fuckings dritt når det han gjør viser det motsatte. Slutt å rettferdiggjør dårlig oppførsel. 

Anonymkode: b16ab...89d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han respekterte ikke at jeg sa nei. Så jeg ga opp, jeg lot han gjøre som han ville. Jeg lå på mage, og han lå over meg, så det var uansett ikke en situasjon der jeg kunne reist meg og gått. Dette med analsex har vært en gjenganger, han presser meg, og han vil helst at det skal gjøres uten oppvarming virker det som. 

Gå! 

Når du sier nei og han fremdeles peiser på, da respekterer han deg ikke! Hva han gjør utenom i seksuelle settinger gjør IKKE opp for dette! 

Anonymkode: 0709f...800

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt enda tydeligere neste gang han ønsker sex at jeg elsker deg og har lyst, men jeg tror ikke jeg tør, for det er så ofte du gjør ting jeg ikke vil eller som gjør vondt. Selv om du sier nå at du respekterer meg, så forsvinner den respekten når pikken er hard. Vi kan godt kose og ha klær på, og hvis du noen ganger viser at du kan respektere mine grenser mens du er kåt, kan vi prøve uten klær igjen. Kanskje det kunne gjort at han hadde forstått alvoret?

Anonymkode: d776c...80f

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...