Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei girls

Jeg har syklus på bærtur etter MA og cytotec i april. Fikk mens 27.05 og har spottet siden og nå virker det som om mens starte på nytt. Gikk tul ultralyd i dag og legen fant stor cyste på 4 cm på høyre eggstokk. Har aldri hatt det. Er så pisslei meg. Er 39 snart og ønsker barn. 

Noen som kan dele erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, deler min erfaring :-)

Jeg er operert to ganger for cyster på eggstokkene med ett års mellomrom. Første gangen ble det oppdaget en på 9 cm og en på 4 cm, andre gang kun en cyste på 4 cm. Måtte gjennom IVF behandling, men ble gravid etter vellykket forsøk, 6 mnd etter siste operasjon. Er nå gravid med mitt andre barn uten ivf behandling. 

Anonymkode: 7c4b3...18a

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, deler min erfaring 🙂

Jeg er operert to ganger for cyster på eggstokkene med ett års mellomrom. Første gangen ble det oppdaget en på 9 cm og en på 4 cm, andre gang kun en cyste på 4 cm. Måtte gjennom IVF behandling, men ble gravid etter vellykket forsøk, 6 mnd etter siste operasjon. Er nå gravid med mitt andre barn uten ivf behandling. 

Takk for at du deler

Var det cysten din som var årsak til infertilitet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i tillegg lav amh verdi. Legene mente ikke nødvendigvis at cystene skulle påvirke mulighetene til å bli gravid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, annelis skrev:

Takk for at du deler

Var det cysten din som var årsak til infertilitet? 

Ikke meg du siterer, jeg har også en stor cyste på eggstokken. Den skulle fjernes før ivf mtp. egguthenting, men den hadde nok ikke noe med manglende graviditet å gjøre i seg selv. Vi klarte å bli gravide på egenhånd likevel, og den skal ikke ha noe å si da heller. 

Anonymkode: 1049a...a30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...