Gjest gjesten Skrevet 2. juli 2005 #1 Skrevet 2. juli 2005 Har en hel ananans som må spises snart (den ble kjøpt for en uke siden, men ble ikke brukt da planene ble endret). Litt kan spises som snacks, men ikke alt. Jeg tenker helst på en dessert da middagene er allerede planlagt denne helgen. Noen forslag?
Armonia Skrevet 2. juli 2005 #2 Skrevet 2. juli 2005 Ja Dette er kjempe godt.... Ta minteblader og sukker i en morter og knus det sammen. Del ananasen i biter og server de med blandingen over. Godt med litt creme fraiche til også
Gjest Catwoman Skrevet 2. juli 2005 #3 Skrevet 2. juli 2005 denne så god og enkel ut. her og her og her og her her skulle du finne ganske mange oppskrifter :-)
Gjest gjesten Skrevet 2. juli 2005 #4 Skrevet 2. juli 2005 Ok, da burde det være mulig å finne på noe. Takker så mye. Har ikke vært innom matoppskrift.no før. Antar at "minteblader" i første svar er det samme som "mynteblader" - eller tar jeg feil?
Gjest Leola Skrevet 2. juli 2005 #5 Skrevet 2. juli 2005 Jeg elsker ananas og bruker det i fruktsalat. Hver dag lager jeg en stor skål med fruktsalat: Ananas Nektarin Epler Pærer Melon Jordbær Nøtter eller mandler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå