Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har vi fått info om at alt på høgskolen framover kommer til å foregå på zoom (med unntak av førsteårsstudenter som får prioritert fysiske oopmøter).

Dere studenter, har dere tenkt dere tilbake til studiestedet til høsten? Eller er det noen som tenkte å studere hjemmefra?

Anonymkode: 97626...b16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bump

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi fått info om at alt på høgskolen framover kommer til å foregå på zoom (med unntak av førsteårsstudenter som får prioritert fysiske oopmøter).

Dere studenter, har dere tenkt dere tilbake til studiestedet til høsten? Eller er det noen som tenkte å studere hjemmefra?

Jeg drar dit det er deltidsjobb muligheter, uansett om det er hjemme eller på studiestedet

Anonymkode: 8bccd...770

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flertallet av vennene mine på studiestedet. I tillegg til at jeg jobber her og det er mye mer å finne på her. Så ville helt klart valgt å bli på studiestedet!

Anonymkode: d1301...66f

AnonymBruker
Skrevet

Flertallet av venninnene mine har dratt til hjemstedet. Jeg tror nok derimot at jeg likevel blir værende da jeg føler meg mer selvstendig, samt at dersom jeg sier opp studentboligen så må jeg ut med betydelig høyere leie når jeg kommer tilbake 

Anonymkode: 43097...f56

AnonymBruker
Skrevet

Studiestedet er jo hjemmet mitt, så ja blir her. Eller mener du å dra hjem til foreldrene sine?
Er voksen så det er uaktuelt isåfall

Anonymkode: 6d50c...683

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flertallet av mine venner er i hjembyen min, fikk dessverre ingen venner på studiet mitt. Så like greit for meg å studere hjemmefra.

Så det er mange studenter som velger å ikke komme tilbake til studiestedet?

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende det blir endringer, nå som alle universiteter og høyskoler får mulighet til å gå tilbake til normalen fra myndighetene. Jeg ville avventet litt og sett, så du ikke går på en smell.

Anonymkode: 4dd0a...036

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende det blir endringer, nå som alle universiteter og høyskoler får mulighet til å gå tilbake til normalen fra myndighetene. Jeg ville avventet litt og sett, så du ikke går på en smell.

Anonymkode: 4dd0a...036

Vet du når høgskolene og universitetene får ytterligere informasjon angående dette? Våre lærere sa til oss at det kom til å bli zoom-forelesninger bare. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro hjem til foreldrene mine da alt stengte i mars og angrer vel for så vidt ikke på at jeg gjorde det, men drar garantert tilbake til studiestedet etter ferien. Jeg bruker alltid å være hjemme i ferier, men merker at det er mer enn nok. Jeg trenger å leve selvstendig og styre dagene mine selv. Jeg trives veldig med å bo "alene" og kunne bestemme hva jeg vil gjøre uten å måtte ta hensyn til resten av familien. Jeg har heller ikke særlig optimale studiemuligheter her hjemme, så det ville vært lite produktivt å bli igjen her. 

Anonymkode: ffff0...d53

AnonymBruker
Skrevet

Vet du når høgskolene og universitetene får ytterligere informasjon angående dette? Våre lærere sa til oss at det kom til å bli zoom-forelesninger bare. 

TS

Dette kom for to dager siden, så vi vet ikke hvordan ting vil bli til høsten (jeg jobber på et universitet). Men vi planlegger for at alle klasser skal ha fysisk undervisning til høsten. Jeg ville også avventet og sett hvordan ting blir før jeg tok en beslutning. 

Anonymkode: b86fa...564

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...