Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange venne hvorfor. Noen av venner tar aldri kontakt. Alltid jeg som må ta kontakt først hvorfor. 
jeg føler de ikke liker meg eller har lyst å være sammen med meg siden de aldri tar kontakt. Vi møtes om jeg tar kontakt først. 

Anonymkode: b5b4c...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så leit å høre at det alltid er du som er nødt til å ta kontakt! Sånn skal det ikke være! Hva om du ikke tar kontakt med dem for en liten stund, slik at de får smake sin egen medisin?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare avslutt vennskapet med de om du føler de ikke liker eller bryr seg om deg og få heller andre gode venner. Vet også hvordan det føles og det er litt kjipt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dårlig på å ta kontakt. Hverdagen er travel og jeg føler jeg "aldri har tid". Men jeg har jo det. For vennene mine tar ofte kontakt med meg. Jeg prater med venner nesten hver dag. Er bare en dum uvane jeg har. 

Heldigvis skjønner vennene mine dette og tar seg ikke nær av at jeg sjelden tar kontakt. For når vi prater sammen, gir jeg alt og jeg bryr meg virkelig om dem. 

Anonymkode: 725ea...1c8

Skrevet

Noen er jo veldig distre og merker ikke at tiden går så det kan jo være en av grunnene for at du alltid er den som må ta kontakt. Men man merker jo raskt om man tar kontakt og de ikke er så interessert... Har selv kuttet ned på "vennelista" for jeg følte at kontakten ble så ensidig, uten at det er noe galt. Er bare slik det er, man vokser fra hverandre av og til... Så dyrker jeg heller de som jeg har en spesiell connection me. :) Er jo litt slikt det blir med alderen at man holder de nærmeste nært og gir litt slipp på de som man har en litt mer overfladisk kontakt med.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er dårlig på å ta kontakt med spesielt en veninne, fordi hun er svært krevende. jeg liker henne, men må sette grenser for å ikke bli slukt. jeg vet jo ikke noe om deg, og kan ikke skrive her at det er tilfellet så klart. jeg har selv lite venner, og vet ikke alltid hvorfor. men av og til må vi gå litt i oss selv, hvis vi merker at andre tar avstand. selv har jeg et søsken som har satt opp en mur mellom oss, og det tok meg årevis å forstå hvorfor. før trodde jeg man som familie alltid ville være sammensveiset. og da jeg gikk i meg selv klarte jeg å forstå grunnen, selv om jeg ikke synes det er ok😌

Anonymkode: 7677a...a79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å holde kontakten med de få jeg hadde, men desverre har det blitt kun enveis kommunikasjon fra min side, dette har ført til at vår sosiale liv er kun de på jobb og noen få naboer, ta vare på de du har

Anonymkode: a10d8...477

• Nyttig 1
Skrevet
På 12.6.2020 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange venne hvorfor. Noen av venner tar aldri kontakt. Alltid jeg som må ta kontakt først hvorfor. 
jeg føler de ikke liker meg eller har lyst å være sammen med meg siden de aldri tar kontakt. Vi møtes om jeg tar kontakt først. 

Anonymkode: b5b4c...00c

De er ikke venner, de er vennelige, men ser på deg som en bekjent de treffer nå og da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dårlig på å ta kontakt, synes det er skummelt (selv med mine beste venninner!), jeg tror det er fordi jeg er redd for å bli avvist. Eller for at de skal si ja, men at de egentlig ikke har lyst, og når vi møtes er jeg redd for at de egentlig ikke hadde lyst til å komme. Helt teit, I know.... 😄

Men jeg sier ALLTID ja når de kontakter meg, og er den som alltid stiller opp i det sosiale, og sier at det var bra du ringte, såklart er jeg med! Men det å ta kontakt selv først og invitere.... det er bittelitt skummelt. :)

Anonymkode: 5934a...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke priotert, hadde vært det hadde de tatt kontakt, uansett hvor opptatt de er.

Og som du ser er det folk som inbiller seg at det er ok og at venner vet at de bryr seg bla bla, det ser man hver gang i slike tråder i kg.

Er de ikke villig til å ta efforten, er det bare å kutte de ut.

Anonymkode: 0b532...e93

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...