AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Bretter dere dopapiret etter at dere har tørket dere en gang med det, for å bruke det igjen? Bretter dere evt både etter at dere har tisset og bæsjet, eller bare en av delene? Hvor mange ganger er det greit å brette det før du tar mer? Anonymkode: b8133...7cc
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Da har jeg også hørt det spørsmålet. På tide med en pause fra kg kjenner jeg. Anonymkode: 0bd65...1a6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Jeg bretter origami før jeg tørker meg. Noen ganger papirfly også. Anonymkode: b58c2...4e4 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 Jeg makser ut dopapiret bådet etter tissebesøk og bæsjebesøk. Spørs hvor mye bæsj det er på papiret da... Første tørket med bæsj blir ofte uten bretting siden papiret da blir så fullt. Neste tørk blir brettet en- til to ganger. Tissepapiret blir oftest brettet to ganger uansett. Jeg pleier også å bruke samme siden til siste papir med tissetørk for å tørke første bærsetørk. Anonymkode: d61ab...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå