Gå til innhold

En baby med en føflekk og en 2 åring med 4 føflekker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt? 

De begge har en hver medfødt men 2 åringen har fått 3 ekstra. 2 av de i løpet av noen dager. Den ene kom i natt. 

Anonymkode: 5e753...539

AnonymBruker
Skrevet

Minn3-åring har 20 føflekker. Regner med det kommer fler.

Anonymkode: 2bbd8...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Føflekker er ikke noe man nødvendigvis blir født med, de kommer ettervert som man blir eldre. 

Anonymkode: fc10c...46b

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt normalt ut. Kommer sikkert flere etterhvert!

Anonymkode: d1cc3...cb8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føflekker er ikke noe man nødvendigvis blir født med, de kommer ettervert som man blir eldre. 

Anonymkode: fc10c...46b

Begge har hatt en hver siden dag en. Men syntes kanskje det var litt tidlig å få flere føflekker på en gang som 2 åring. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Minn3-åring har 20 føflekker. Regner med det kommer fler.

Anonymkode: 2bbd8...4e4

Hvilken områder har de kommet på? Visste ikke at dette var normalt, prøvde å Google. I stad også men fikk ikke opp noe med små små utenom medfødte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min snart 2-åring har 2 tror jeg..5-åringen har vel også 2-3, en medfødt.  Ingenting å bekymre seg for.

Jeg selv har masse bittesmå på armene og overkroppen. 

Anonymkode: 1cf4e...f18

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det bare var sånn man  fikk flere og flere av hele livet nesten? Jeg har i alle fall aldri stusset når mine barn fikk det, og jeg får fremdeles nye. Men jeg husker ikke hvor tidlig de begynte da. Eldste ble født med en stor, og seksåringen har nå ganske mange. 15-åringen har flere. 

Anonymkode: ee3d0...9eb

AnonymBruker
Skrevet

Min 20 år gamle sønn hadde ikke en eneste føflekk da han ble født. Jeg husker det godt, fordi jeg undersøkte han for å finne noen, som et slags kjennemerke. Men han hadde ingen. De kom gradvis over flere år. 

I dag har han mange rundt på hele kroppen. Normalt antall, men de har altså kommet etterhvert. Det jeg synes er så rart er at det heter "fødselsmerke", når man faktisk ikke er født med dem, men at de kommer etterhvert.

Anonymkode: b2c9f...fb9

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min 20 år gamle sønn hadde ikke en eneste føflekk da han ble født. Jeg husker det godt, fordi jeg undersøkte han for å finne noen, som et slags kjennemerke. Men han hadde ingen. De kom gradvis over flere år. 

I dag har han mange rundt på hele kroppen. Normalt antall, men de har altså kommet etterhvert. Det jeg synes er så rart er at det heter "fødselsmerke", når man faktisk ikke er født med dem, men at de kommer etterhvert.

Anonymkode: b2c9f...fb9

Fødselsmerke er ikke det samme som føflekk.

Anonymkode: 712f3...b13

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fødselsmerke er ikke det samme som føflekk.

Anonymkode: 712f3...b13

Er ikke føflekk forkortelse av ordet fødselsmerke? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Rant skrev:

Er ikke føflekk forkortelse av ordet fødselsmerke? 

Nei :) to forskjellige ting 

Anonymkode: 3fa44...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...