Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg har gitt gaver verdt 50 kr eller noe, men relativt billige gaver. Nå har jeg litt penger på konto og vurderer å øke budsjettet med en hundrelapp per gave. Jeg har lav inntekt og økonomien er ikke den beste, men vil ha råd til å fortsette med et nytt budsjett på +100, som ikke er all verden.

Vi feirer bursdager i slekta og skal snart ha en oppsamling med feiring av "manges" bursdager. Bare to som allerede har hatt bursdagsfeiring i år og fått gave, og som kommer til denne feiringen. 

Blir det teit å øke budsjettet "midt i året"? Alle er over 20, så ingen fare for at en 12-åring blir misfornøyd. Gir gaver som det er lett å se/vurdere verdien på.

Jeg lurer også på om noen har forslag til gave til en familiefar på 35-40. 

Anonymkode: 76dc9...863

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at jeg har gitt gaver verdt 50 kr eller noe, men relativt billige gaver. Nå har jeg litt penger på konto og vurderer å øke budsjettet med en hundrelapp per gave. Jeg har lav inntekt og økonomien er ikke den beste, men vil ha råd til å fortsette med et nytt budsjett på +100, som ikke er all verden.

Vi feirer bursdager i slekta og skal snart ha en oppsamling med feiring av "manges" bursdager. Bare to som allerede har hatt bursdagsfeiring i år og fått gave, og som kommer til denne feiringen. 

Blir det teit å øke budsjettet "midt i året"? Alle er over 20, så ingen fare for at en 12-åring blir misfornøyd. Gir gaver som det er lett å se/vurdere verdien på.

Jeg lurer også på om noen har forslag til gave til en familiefar på 35-40. 

Anonymkode: 76dc9...863

Ikke blakk deg selv på gaver om du har det litt trangt, de pengene du har til overs skal være en buffer. Blomster er alltid innafor. Har du ikke råd til ler er det helt greit 

Anonymkode: ee2c8...9ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...