Gå til innhold

Noen å snakke med...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt frustrert nå..

Satt her i går, ensom og forlatt. Trengte virkelig noen å snakke med. Bladde opp i telefonkatalogen. Leter etter noen anonyme mennesker jeg kunne prate med...

Men, neida. Barn - og unges kontakttelefon er bare åpen i ukedagene, andre telefonnummer var 815 nummer - noe jeg ikke har råd til. Dessuten vil jeg ikke at andre i familien skal se at jeg eventuelt ringte dit.

Ikke er jeg rusmisbruker, barn av rusmisbruker, ikke er jeg voldtatt, trenger ikke krisehjelp for noe spesielt - jeg trengte bare noen å prate med akkurat da!

Noen som vet om nummer man kan ringe hele døgnet, i helgene og som er gratis? Eller som man i hvert fall ikke trenger å betale 6 kr. i minuttet for...

Hilsen anonym i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.kirkens-sos.no/

Denne telefonen er døgnåpnent. Det står på web- sidene at det er en krisetelefon, men du kan også ringe å snakke om andre ting. Du trenger ikke være kristen for å ringe dit. Prøv da vel. Fint om du kan gi tilbakemelding her på kg sidene hvordan du opplevde dette. Kan jo være en inspirasjon til andre brukere her... :blunke:

Skrevet

Ja, det er synd at alle slike hjelpetelefoner har 815 og 810-nummer, men 810-nummer koster bare ca. halvparten av hva 815-nummer gjør, så prøv Mental Helse på 810 30 030, så blir det i hvertfall litt billigere.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...