AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Jeg har tidligere i år hatt en SA og en MA og nå er jeg redd for at det skal gå galt igjen. Jeg har vært veldig kvalm fra uke 4. Spydd meg gjennom uke 5-7. Nå er jeg 7 + 2 gravid og kvalmen har begynt å avta og jeg er kjempe bekymret. Det ene svangerskapet som gikk bra, begynte det å avta rundt 9+3, så jeg er redd for at det er et dårlig tegn at kvalmen avtar allerede nå. Noen som har noen erfaringer å dele her? Gode eller dårlige? Når avtok kvalmen din? Anonymkode: c5539...4f3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Men mim første bar jeg kun litt uggen de første 2-3 ukene, og deretter følte jeg meg tipp topp hele veien. Men nummer 2, og nå med nummer 3 har ikke kvalmen avtatt før etter uke 20.. Anonymkode: 4be30...574 1
Splittbinders Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Jeg tror du skal forsøke å ikke overtolke dette veldig mye. Ingen svangerskap går "på klokka", og det er SÅ varierende når kvalmen avtar. For noen avtar den aldri. For noen kommer den aldri. For noen kommer og går den i månedsvis. Og det er ikke nødvendigvis helt likt mellom flere svangerskap heller. Med første var jeg kvalm i fire måneder. Men nummer to var jeg kvalm bare frem til et par uker etter at jeg hadde positiv test. I et tidligere svangerskap (som ble avbrutt etter ca 11 uker) merket jeg ikke en tøddel noen gang. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Gi det 1-3 dager, tenker du begynner å bli kvalm igjen ganske snart 😅 Var veldig av og på hos meg frem til uke 8,5. Så var eg konstant uggen til uke 11. Anonymkode: 5d005...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Jeg var veldig kvalm fra uke 6 til 14, men kvalmen forsvant som dugg for solen i tre hele dager i starten av uke 8. Ble så bekymret at jeg bestile ultralyd, men kvalmen kom tilbake før timen var. Anonymkode: 4edd4...508 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 Be om å ta HCG.. hos meg var det tegn på MA Anonymkode: fd438...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå