Bellanotte Skrevet 13. juni 2020 #21 Skrevet 13. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er sløsing.. Jobber i barnehage og barn skal ha plaster om det så bare er en liten prikk. Det får de ikke, men det hadde vært fint om foreldre kunne tatt den kampen hjemme også. Ikke at det er en kamp, det er faktisk bare til å si at plaster er noe man bruker når man blør feks.. Anonymkode: 7374a...50e Du jobber i barnehage? Og ser ikke at et plaster for små barn ofte er mer enn bare et plaster? Du forstår ikke at ofte er det et symbol for "jeg ser deg, jeg trøster deg"? Det er jo ganske skremmende. På tide å skifte beite om du ikke klarer å se omsorgen et lite plaster kan gi, men er mer opptatt av forbruket på en liten plastbit. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #22 Skrevet 13. juni 2020 2 timer siden, Bellanotte skrev: Du jobber i barnehage? Og ser ikke at et plaster for små barn ofte er mer enn bare et plaster? Du forstår ikke at ofte er det et symbol for "jeg ser deg, jeg trøster deg"? Det er jo ganske skremmende. På tide å skifte beite om du ikke klarer å se omsorgen et lite plaster kan gi, men er mer opptatt av forbruket på en liten plastbit. Klarer veldig fint å gi omsorg, trøste og se barna uten å gi plaster altså!😅 Anonymkode: 7374a...50e 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #23 Skrevet 13. juni 2020 2 timer siden, Bellanotte skrev: Du jobber i barnehage? Og ser ikke at et plaster for små barn ofte er mer enn bare et plaster? Du forstår ikke at ofte er det et symbol for "jeg ser deg, jeg trøster deg"? Det er jo ganske skremmende. På tide å skifte beite om du ikke klarer å se omsorgen et lite plaster kan gi, men er mer opptatt av forbruket på en liten plastbit. Vi brukte også plaster liberalt en periode pga dette. Barnet ville ha plaster som håndfast bevis på at det hadde fått vondt. Det var mye trøst og anerkjennelse i plaster for barna når de var små. Når de ble litt større, så brukte vi plaster ved blod, det var ingen kamp rundt det, naturlig utvikling. Så masse plaster 2-3 år, ved 4-5 var det over. Ingen kampsak for meg. Anonymkode: ce164...df2 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #24 Skrevet 13. juni 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Fordi det er sløsing.. Jobber i barnehage og barn skal ha plaster om det så bare er en liten prikk. Det får de ikke, men det hadde vært fint om foreldre kunne tatt den kampen hjemme også. Ikke at det er en kamp, det er faktisk bare til å si at plaster er noe man bruker når man blør feks.. Anonymkode: 7374a...50e Du er den kjipe ansatte i mine barns barnehage. Din miljøkrig går ikke så bra. For det som skjer er at barna kommer hjem, viser frem prikken/skrapen og forteller at Anne ville ikke gi plaster! Så da får vi gjenoppleve skaden, og sette på plaster hjemme... Kom han hjem med plaster, så var såret "grodd" og vi kunne kaste plasteret.. Anonymkode: 1332c...189 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #25 Skrevet 13. juni 2020 Ga masse plaster en kort periode, men så ble hun bare lei av det. Stas i begynnelsen, og helt likegyldig etter å blitt plastret så mye hun ville en stund. Plastrer bare hvis virkelig nødvendig nå. Anonymkode: f4601...002
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå