AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #1 Skrevet 12. juni 2020 Naboen klikka helt. Sa jeg måtte kle på meg mer, å ikke vise meg så frem hver gang solen kommer frem. Jeg er 23, hun er vel minst 50. Hun hørtes rasende ut.. Jeg har bodd her i 2 år, i en bygd. Et lite nabolag men det er nesten bare hun som har innsyn til hagen vår,der jeg soler meg.. Hva er problemet med bikini selvom jeg ikke er på stranden? Anonymkode: fc06a...d5b 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #2 Skrevet 12. juni 2020 Det hørtes spesielt ut. Du må da kunne sole deg i bikini i egen hage. Forutsetter at du ikke ligger 2 m fra der de har spisebordet eller noe sånt da. Men ja, hørtes merkelig ut. Anonymkode: 47b24...2f0 17
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet med bikini Problemet er naboen din, ikke bikinien. Så be henne drite og dra neste gang hun sier noe til deg.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 12. juni 2020 Om naboen hadde kjeftet på meg for bikinibruk, hadde det hatt motsatt effekt enn hva hun hadde håpet på. Jeg hadde nemlig solt meg toppløs fra da av. Og hadde hun klagd på det, hadde det blitt full nude. Min eiendom, min kropp. K35 Anonymkode: 3c434...14f 54
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Ikke bare hadde jeg lagt meg ned i bikini dersom jeg hadde hatt en sånn nabo, jeg hadde solet meg toppløs. I stringbikini. Bare på trass. Selvsagt kan du sole deg i bikini i din egen hage. 27
Hulderen Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Du får minne henne på at da hun var på din alder, så solte de fleste kvinner seg toppløse. Klart at du kan sole deg i din egen hage i bikini. 16
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 Dette er veldig merkelig oppførsel av henne.. har det noe med at hun har en mann som kan like synet av å se deg i bikini? 😅 Anonymkode: f884f...9af 13
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 Er litt rart. Før var det vanlig å vise puppene på stranda. Nå er det vanlig å vise frem rumpa. Hva blir det neste? Anonymkode: 68b79...d61 5
Pia Sofia Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 Jøss, det var en merkelig oppførsel! Må være misunnelse el sjalusi? Har hun en kjæreste som kan se deg, kanskje? Jeg håper jeg aldri blir en sånn som blir sur for at det finnes unge vakre kvinner uansett hvor gammel jeg selv er! 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #10 Skrevet 12. juni 2020 Bare ignorer henne. Noen gamle mennesker kan bli ganske fæle fordi de er så misfornøyde med utfallet av eget liv. Hun får ta seg på tak selv eller holde seg inne og holde stille. Til sammenligning er bestemoren min 92. Hver gang det er sol stiller hun i bh. Og hun tar ikke på seg genser e.l. selv om det kommer besøk. Bh er klær. Anonymkode: cfe7b...4d3 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #11 Skrevet 12. juni 2020 «Så slutt å stirre da!» Anonymkode: 78959...0fd 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #12 Skrevet 12. juni 2020 Enten så er du et troll, eller så er naboen din et troll. Det er jo ingen som kan reagere på at folk soler seg i bikini sin egen hage! Ignorer kjerringa, hun er ikke helt normal. Jeg er 51 år og jeg solte meg toppløs i parker og på badestrand fra jeg var tenåring til jeg var 43 år, først da følte jeg at jeg måtte ta på meg en bikinitopp. De fleste som var ung på 80 og 90-tallet solte seg og toppløs. Anonymkode: 8b7a8...e1a 6
Mumsmums Skrevet 12. juni 2020 #13 Skrevet 12. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare ignorer henne. Noen gamle mennesker kan bli ganske fæle fordi de er så misfornøyde med utfallet av eget liv. Hun får ta seg på tak selv eller holde seg inne og holde stille. Til sammenligning er bestemoren min 92. Hver gang det er sol stiller hun i bh. Og hun tar ikke på seg genser e.l. selv om det kommer besøk. Bh er klær. Anonymkode: cfe7b...4d3 Min godt voksne nabo og, bh hele sommeren🙈 1
Tough cookie Skrevet 12. juni 2020 #14 Skrevet 12. juni 2020 Jeg soler meg toppløs liggende på verandaen som er min eiendom. Naboer kan se meg hvis de vil, men ingen har sagt noe fordi de er oppegående mennesker 🙃 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #15 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig merkelig oppførsel av henne.. har det noe med at hun har en mann som kan like synet av å se deg i bikini? 😅 Anonymkode: f884f...9af Nei hun bor bare med datteren sin. Jeg gikk ut i stad i den lengste sorte kjolen min, vintersko, sort kåpe og skjerf rundt hode og spurte om hun var fornøyd før jeg la meg i solstolen igjen, men klarte bare 5 minutter for det er utrooolig varmt i dag😅 Anonymkode: fc06a...d5b 14
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #16 Skrevet 12. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei hun bor bare med datteren sin. Jeg gikk ut i stad i den lengste sorte kjolen min, vintersko, sort kåpe og skjerf rundt hode og spurte om hun var fornøyd før jeg la meg i solstolen igjen, men klarte bare 5 minutter for det er utrooolig varmt i dag😅 Anonymkode: fc06a...d5b Hvorfor orke? Anonymkode: f1bec...e1e 1
bullehurk Skrevet 12. juni 2020 #17 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig merkelig oppførsel av henne.. har det noe med at hun har en mann som kan like synet av å se deg i bikini? 😅 Anonymkode: f884f...9af Er nok noe sånt, eller ren misunnelse/sjalusi. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #18 Skrevet 12. juni 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor orke? Anonymkode: f1bec...e1e Fordi jeg er sånn bare, tar meg allikevel tid til å ta igjen uansett 🙈 Anonymkode: fc06a...d5b 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #19 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Naboen klikka helt. Sa jeg måtte kle på meg mer, å ikke vise meg så frem hver gang solen kommer frem. Jeg er 23, hun er vel minst 50. Hun hørtes rasende ut.. Jeg har bodd her i 2 år, i en bygd. Et lite nabolag men det er nesten bare hun som har innsyn til hagen vår,der jeg soler meg.. Hva er problemet med bikini selvom jeg ikke er på stranden? Anonymkode: fc06a...d5b Du får prøve det uten bikini neste gang å se hva hun sier da 🤣 Nei men seriøst, du har lov til å bruke bikini i egen hage. Du har vel og kanskje lov til å ligge tippløs hjemme i egen hage også 🤔 så naboen din har absolutt ingenting med den saken å gjøre. Be henne se en annen vei eller holde seg inne Anonymkode: 4efe5...ff5 2
Rant Skrevet 12. juni 2020 #20 Skrevet 12. juni 2020 Drit i henne. Din hage, så du kan gjøre som du vil. La hun være grinete. Hva skal hun gjøre? Ringe politiet? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå